  • 71. Data: 2009-02-23 09:11:44
    Temat: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie - proste konsekwencje posłuszeństwa ZAMIAST używania rozumu.
    > Tym się człowiek od psa różni, że ma wolną wolę i jest w stanie pewne
    > rzeczy ocenić.

    moj pies tez ma wole, jak mu sie cos nie podoba to sygnalizuje to lub
    olewa (najczesciej jak ma isc do domu...)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 72. Data: 2009-02-23 09:26:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > moj pies tez ma wole, jak mu sie cos nie podoba to sygnalizuje to lub
    > olewa (najczesciej jak ma isc do domu...)

    Fakt.
    A tutaj się proponuje, żeby człowiek postępował mniej rozumnie niż pies.
    Niedoczekanie.

  • 73. Data: 2009-02-23 10:32:09
    Od: Milamber <m...@w...pl>

    > Sytuacja hipotetyczna - na zdjęciu z fotoradaru nie widać twarzy i mam
    > wskazać prowadzącego - mówię, że jest to np Omar Ramo mieszkający w Somalii.
    > I co teraz? To już problem policji, żeby go zlokalizować czy mój? Czy w
    > takim przypadku mogę dostać mandat za niewskazanie sprawcy?
    > Pytam poważnie.

    A inne pytanie:
    Jako właściciel wskazuję, że był to x albo Y.
    Obydwaj przychodzą złożyć zeznania i jeden mówi : "To ja prowadziłem",
    drugi mówi "To ja prowadziłem". Kto dostanie mandat? Właściciel pojazdu?
    Przecież wskazał...

  • 74. Data: 2009-02-23 14:40:21
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!
    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości
    > I nasuwa się pytanie, co jest mniejszym złem: 10 tego pokroju
    > prawdziwych przypadków ukaranych niesłusznym mandatem, czy np. 5.000
    > przypadków kłamstwa zakończonego wymiganiem się od mandatu?
    Przecież to oczywiste, że ZŁEM (żadnym mniejszym czy większym) jest
    niesłuszne ukaranie nawet 1 osoby, i nie ma nic do tego nawet i 100 000
    które się wymigały.

    Adam

  • 75. Data: 2009-02-23 14:52:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SlawcioD wrote:

    > a co jak nie pamietasz...?

    dostaniesz grzywnę i sprawa się skończy.

  • 76. Data: 2009-02-23 17:10:44
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 05:16:47 -0600, witek powiedział:

    Na prywatnym parkingu?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 77. Data: 2009-02-23 17:13:06
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:32:09 +0100, Milamber powiedział:

> [...]
    > Obydwaj przychodzą złożyć zeznania i jeden mówi : "To ja prowadziłem",
    > drugi mówi "To ja prowadziłem". Kto dostanie mandat? Właściciel pojazdu?

    Jak obaj mówią, że prowadzili, to znaczy, że jeden kłamie i policja chyba
    najpierw musi powiedzieć który ;)

    A jeśli się przejęzyczyłeś i obaj mówią, że nie jechali, to znaczy, że
    jeden z Was trzech kłamie i policja najpierw musi ustalić który, żeby kogoś
    ukarać. IMO oczywiście.

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 78. Data: 2009-02-23 17:17:45
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > I co teraz? To już problem policji, żeby go zlokalizować czy mój? Czy w
    > takim przypadku mogę dostać mandat za niewskazanie sprawcy?
    A czy nikt nie próbował tego durnego przepisu postawić przed trybunałem
    konstytucyjnym?

  • 79. Data: 2009-02-23 19:38:35
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote.
    > A czy w sprawach o wykroczenia domniemanie niewinności nie obowiązuje??

    Obowiązuje, ale co to ma do rzeczy? Jeśli kłamał i wskazał fałszywą osobę i
    to wyjdzie na jaw, to nie polepszy swojej sytuacji.

  • 80. Data: 2009-02-23 19:46:47
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Obowiązuje, ale co to ma do rzeczy? Jeśli kłamał i wskazał fałszywą osobę
    > i to wyjdzie na jaw, to nie polepszy swojej sytuacji.

    Tja... i kolejne 10 formularzy przez policjanta do wypełnienia. Już widzę
    jak mu się chce.

    *