    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotoradar i wskazanie osoby prowadzącej
    Date: Tue, 24 Feb 2009 17:07:50 +0000

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Tak konkretnie - z jakim zarzutem?
    > Konstytucja nie zabrania obkładania osoby zobowiązaniem do "wiedzenia
    > co się dzieje" z wybranymi rzeczami - np. bronią.
    >ok, co sie _dzieje_ z bronią i autem- owszem.Broń w ziemi a auto pojechało.
    Ale czy nie jest to przerzucanie dochodzenia/poszukiwania sprawcy wykroczenia na
    obywatela?
    Nie ja jechałem, nie ja strzelałem.Na zdjęciu nie ma mojej facjaty, na broni nie ma
    moich odcisków
    palców.
    Co do broni, to są jakieś paragrafy co do jej zabezpieczania i chronienia.
    Nic natomiast nie nakazuje chronić mojego auta w szczególny sposób i nie zakazuje
    udostępniania go
    komukolwiek.
    I nic nie każe właścicielowi prowadzić rejestru udostępnień.