  • 21. Data: 2006-04-26 12:04:29
    Temat: Re: fotografowanie i prawo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grizz wrote:

    > [ciach]
    >
    > A mogę to opublikować :D ?

    A tu już w grę wchodzą prawa autorskie i ochrona wizerunku.

    Architekturę - możesz. Tłum - możesz. Czyjś portret - tylko za zgodą.
    Samochód z numerami - możesz. Zdjęcie strony książki - nie za bardzo,
    chyba że to mały fragment.

  • 22. Data: 2006-04-26 15:32:50
    Od: "DS" <s...@t...wp.pl>

    > Samochód z numerami - możesz.

    To czemu w prasie zawsze zamazują numery?

  • 23. Data: 2006-04-26 17:54:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DS wrote:

    > To czemu w prasie zawsze zamazują numery?

    Taka moda.

  • 24. Data: 2006-04-26 18:37:57
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie ma podstawy do zakazu.
    > Nikt.
    > Co możesz legalnie zobaczyć - możesz fotografować.
    Juz sie pare razy spotkalem z tym ze 'zakazu fotografowania' nie ma, ale
    jest 'oplata za fotografowanie' w stylu 1tys zl ;) Oczywiscie wspomniane
    jest o niej np na bilecie wstepu itp...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098