  • 1. Data: 2006-04-24 09:51:54
    Temat: prawo
    Od: m...@w...pl

    Witam,
    przylaczam sie do powyzszego postu. Mam takie pytanie: jak mozna
    skonstruowac umowe, aby sie jak nalepiej zabezpieczyc przed przykrymi
    niespodziankami? Czy ktos moze polecic prawinika/notariusza z
    Wroclawia? Pozdrawiam. Monika

  • 2. Data: 2006-04-24 13:53:37
    Temat: Re: prawo
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    > przylaczam sie do powyzszego postu.

    Ale którego?

  • 3. Data: 2006-04-24 20:22:02
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    m...@w...pl wrote:
    > przylaczam sie do powyzszego postu.

    Do "Re: zaleganie z płatnościami a publikowanie informacji przez
    wierzyciela"? A co on ma wspólnego z poniższym?

    > Mam takie pytanie: jak mozna
    > skonstruowac umowe, aby sie jak nalepiej zabezpieczyc przed przykrymi
    > niespodziankami?

    Najlepiej rozważnie i z namysłem.