  • 1. Data: 2005-04-19 12:19:26
    Temat: dziwna umowa czy normalna
    Od: "Jurek" <j...@i...pl>

    Witajcie,

    proponuje mi sie zawarcie nastepujacej umowy: podpisuje notarialna umowe
    przedwstepna kupna/sprzedazy wplacajac cala cene a w zamian dostaje
    niewygasajace pelnomocnictwo na przeniesienie wlasnosci po 1 stycznia 2006r.
    Umowa taka jest w interesie sprzedajacego ze wzgledow podatkowych. Czy jest
    to dziwna konstrukcja czy standardowa? Czy jest dla mnie calkowicie
    bezpieczna?

    Za pomoc z gory dziekuje,
    Jurek

  • 2. Data: 2005-04-19 12:51:17
    Temat: Re: dziwna umowa czy normalna
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > proponuje mi sie zawarcie nastepujacej umowy: podpisuje notarialna umowe
    > przedwstepna kupna/sprzedazy wplacajac cala cene

    Rosyjska ruletka ...

> [...]
    > 2006r.
    > Umowa taka jest w interesie sprzedajacego ze wzgledow podatkowych. Czy

    Dziwna

    > Czy jest dla mnie calkowicie bezpieczna?

    Niebezpieczna. Przez 9 miesiecy (jak dobrze pójdzie) nie bedziesz
    wlascicielem mieszkania zaplaciwszy za nie. A jak zle pójdzie, to nie
    zobaczysz swoich pieniedzy juz nigdy a i wlascicielem nie zostaniesz.

    Co cie obchodza machlojki podatkowe sprzedajacego?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-04-19 13:30:39
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Tue, 19 Apr 2005 14:19:26 +0200, "Jurek" <j...@i...pl>
    wrote:

    >. Czy jest
    >to dziwna konstrukcja czy standardowa? Czy jest dla mnie calkowicie
    >bezpieczna?
    w polskich warunkach calkowicie niebezpieczna

    nie jestem wariatem jestem samolotem

  • 4. Data: 2005-04-19 14:32:01
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Jurek wrote:

> [...]
    > wzgledow podatkowych. Czy jest to dziwna konstrukcja czy standardowa?
    > Czy jest dla mnie calkowicie bezpieczna?

    Takie "niewygasające" pełnomocnictwo można chyba cofnąć...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2005-04-19 15:19:24
    Od: "Jurek" <j...@i...pl>

    > Takie "niewygasające" pełnomocnictwo można chyba cofnąć...

    Gosc z biura nieruchomosci twierdzi, ze w przypadku zaplaty calej ceny nie
    (ale jak widac nie do konca mu wierze).

    Jurek

  • 6. Data: 2005-04-19 19:19:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 19 Apr 2005 14:19:26 +0200, Jurek naskrobał(a):

> [...]
    > Umowa taka jest w interesie sprzedajacego ze wzgledow podatkowych. Czy jest
    > to dziwna konstrukcja czy standardowa? Czy jest dla mnie calkowicie

    dziwne to jest pytanie bo nie wiadomo czy kupujesz nieruchomość czy auto
    czy cokolwiek innego.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2005-04-19 21:06:15
    Od: "Jurek" <j...@i...pl>

    > dziwne to jest pytanie bo nie wiadomo czy kupujesz nieruchomość czy auto
    > czy cokolwiek innego.

    nieruchomosc, ale czy to naprawde ma znaczenie?

    Jurek

  • 8. Data: 2005-04-20 06:21:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Gosc z biura nieruchomosci twierdzi, ze w przypadku zaplaty calej ceny nie
    > (ale jak widac nie do konca mu wierze).

    I slusznie mu nie wierzysz. Nie daj sie wciagnac w ta podejrzana kombinacje
    prawna.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt