  • 1. Data: 2005-04-19 10:58:27
    Temat: Postanowienie o umorzenia śledztwa
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Witam

    Własnie odstałem taki papier. Cyz może się okazać że będzie to mnie
    kosztowało i będę musiał coś płacić za postępowanie? Oraz czy mam
    szanse dalej walczyć (jeśli to konieczne żeby nie płacić)? Sprawa
    wyglądała tak: kupiłem karte graficzną na allegor, dostałe sms gdzie
    wpłącić pieniądze, miałem pewność że to był sprzedający, wpłaciłem
    pieniądze
    i niczego nie dostałem. Złodziej nie kontaktował się prze zemail, dane
    w allegro były niekompletne, brak telefonu. W sumie konto nbankowe nie
    było jego. W uzasadnieniu prokuratura napisała że nie ma oznak art 286,
    ponieważ właścicielka konta nie wiedziałą że ma pieniądze rzekomo na
    koncie, napisali że wyraziła zgodę na wgląd prokuratury. No i dlatego
    niby nie dostałem tej karty. Ja wiem że specjalnie jej nie dostałem a
    nie przez przypadek.

    W sumie dostałem odszkodowanie z allegro i walczyć dalej nie chcę .
    Satysfakcjonuje mnie to że te złodzieje (właścicileka konta bankowego i
    właściciel konta w allegro) chodzili na przesłuchania oraz że kilka
    osób dowiedziało się z ich znajomych że to złodzieje. Ale jeśli się
    okzaże że coś będę musiał płacić za postępowanie to lipa. Stąd ten post.
    Adam

  • 2. Data: 2005-04-19 12:41:05
    Temat: Re: Postanowienie o umorzenia śledztwa
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > osób dowiedziało się z ich znajomych że to złodzieje. Ale jeśli się
    > okzaże że coś będę musiał płacić za postępowanie to lipa. Stąd ten post.

    Nic nie będziesz musiał płacić. Nawet, jeśli złożysz zażalenie. Ale
    musiałbyś wytknąć prokuraturze błędy w postępowaniu. I sprawa będzie się
    ciągnęła dalej...

  • 3. Data: 2005-04-19 12:57:19
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    gollum napisał(a):

    > Nic nie będziesz musiał płacić. Nawet, jeśli złożysz zażalenie. Ale
    > musiałbyś wytknąć prokuraturze błędy w postępowaniu. I sprawa będzie
    > się ciągnęła dalej...

    Super, to kładę na tych ***** lachę i zapominam o sprawie.

    Adam