  • 1. Data: 2005-04-19 12:14:01
    Temat: zgoda sasiada na wybudowanie domu w granicy dzialki
    Od: "Jurek" <j...@i...pl>

    Witajcie,

    czy w przypadku gdy budynek na sasiedniej dzialce jest wybudowany w granicy
    dzialek potrzebuje zgody sasiadow na "dobudowanie" do ich budynku wlasnego
    domu? Czy jest prawda, ze nie bo dziala jakies "prawo" wzajemnosci - skoro
    oni maja dom tuz przy mojej dzialce, to i ja mam takie prawo? I jeszcze
    jedno, czy nie bede mial problemu z tym, ze mialbym dobudowywac sie do 2
    budynkow - wysokiego domu i niskiego garazu? Czy nie okaze sie, ze
    projektowany budynek nie moze byc za wysoki od garazu a jednoczesnie zbyt
    niski od stojacego domu co skutecznie uniemozliwi budowe?

    Za pomoc z gory dziekuje,
    Jurek