  • 1. Data: 2009-11-30 19:01:20
    Temat: do kiedy pełnomocnictwo procesowe
    Od: Xrumer x <x...@g...com>

    Witam, córka założyła sprawę w sądzie o dopuszczenie do
    współposiadania nieruchomości wspólnej. Nieruchomość należy do córki i
    pewnego małżeństwa , rozprawa jest jutro a córka rozchorowała się.

    Czy wystarczy, że napisze mi pełnomocnictwo w domu i będę mógł się
    stawić za nią na jutrzejszej rozprawie czy musiałem to pełnomocnictwo
    dostarczyć wcześniej lub potwierdzone notarialnie? Ewentualnie jaka
    jest inna opcja, żeby nie przekładać rozprawy ale żeby nie ciągać
    chorej córki jutro po sądach?

  • 2. Data: 2009-11-30 21:04:19
    Temat: Re: do kiedy pełnomocnictwo procesowe
    Od: kuba <p...@o...pl>

    Xrumer x pisze:
> [...]
    > pewnego małżeństwa , rozprawa jest jutro a córka rozchorowała się.
    >
    > Czy wystarczy, że napisze mi pełnomocnictwo w domu i będę mógł się

    Wystarczy.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl

  • 3. Data: 2009-12-01 09:59:40
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    W jakich przypadkach pełnomocnictwo należy opłacić?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-12-01 14:34:49
    Od: "pjk" <p...@p...fm>

    > W jakich przypadkach pełnomocnictwo należy opłacić?
    > JaC
    >

    > -----

    We wszystkich wypadkach, z wyjątkiem wypadków przewidzianych w ustawie. W
    katalogu wyłączenia mieści się m. in. pełnomocnictwo w przedmiotowej sprawie
    /dla wstępnego/.