    From: Xrumer x <x...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: do kiedy pełnomocnictwo procesowe
    Date: Mon, 30 Nov 2009 11:01:20 -0800 (PST)

    Witam, córka założyła sprawę w sądzie o dopuszczenie do
    współposiadania nieruchomości wspólnej. Nieruchomość należy do córki i
    pewnego małżeństwa , rozprawa jest jutro a córka rozchorowała się.

    Czy wystarczy, że napisze mi pełnomocnictwo w domu i będę mógł się
    stawić za nią na jutrzejszej rozprawie czy musiałem to pełnomocnictwo
    dostarczyć wcześniej lub potwierdzone notarialnie? Ewentualnie jaka
    jest inna opcja, żeby nie przekładać rozprawy ale żeby nie ciągać
    chorej córki jutro po sądach?