  • 1. Data: 2009-11-30 14:02:00
    Temat: Re: policjant proponuje badanie psychiatryczne przesluchiwanemu ;)
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Icek pisze:
> [...]
    > zachowania i niech sie wezmie do jakiejs roboty a nie mnie obraza. Wymiana
    > zdan trwala okolo minuty.
    >
    > Po wyjsciu zgrywam nagranie na plytke. Wysylam do komendanta wraz ze skarga.
    >
    > Otrzymuje:
    >
    > Policjant proponowal przerwanie czynnosci i zaproponowal lekarza tylko i
    > wylacznie w trosce o Pana zdrowie. Nie bylo to podyktowane brakiem kultury
    > osobistej".
    >
    > podpisal sie I Zastepca komendanta.
    >
    > W policji nigdy nie bedzie normalnie jak komendant bedzie kryl
    > funkcjonariuszy i nie beda oni ponosic odpowiedzialnosci za swoje naganne

    Wyślij/zawieź to nagranie do TVN-u i Super Expressu.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-11-30 14:13:38
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-11-30 15:02, Użytkownik Icek napisał:

    > Policjant proponowal przerwanie czynnosci i zaproponowal lekarza tylko i
    > wylacznie w trosce o Pana zdrowie. Nie bylo to podyktowane brakiem kultury
    > osobistej".

    Zainteresuj sprawą jakiegoś dziennikarza, może uda się sprawę
    nagłośnić. Warto "zareklamować" szerzej takiego policjanta
    jak i takiego przełożonego.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-30 14:51:48
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:02:00 +0100, Animka napisał(a):

    > Wyślij/zawieź to nagranie do TVN-u i Super Expressu.

    Gratuluje pomysłu. Art. 241 kk

  • 5. Data: 2009-11-30 14:57:08
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Zainteresuj sprawą jakiegoś dziennikarza, może uda się sprawę
    > nagłośnić. Warto "zareklamować" szerzej takiego policjanta
    > jak i takiego przełożonego.

    A co to da kiedy "oni" czuja sie bezkarni?

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

  • 6. Data: 2009-11-30 14:57:30
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jureq wrote:

    > Gratuluje pomysłu. Art. 241 kk

    Ja też gratuluję logiki. Rozumiem, że stwierdzenie "Po ch.j
    dzwonisz pod ten numer" było fragmentem przesłuchania czyli postępowania
    przygotowawczego?

  • 7. Data: 2009-11-30 15:01:00
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    jureq pisze:

    > Gratuluje pomysłu. Art. 241 kk

    Gdzie widzisz tu ten art?

  • 8. Data: 2009-11-30 15:09:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 15:13:38 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zainteresuj sprawą jakiegoś dziennikarza, może uda się sprawę nagłośnić.
    > Warto "zareklamować" szerzej takiego policjanta jak i takiego
    > przełożonego.

    Najpierw trzeba dać szansę policji załatwić sprawę jak należy.
    Takie sprawy kieruje się do inspektoratu przy Komendancie Wojewódzkim
    (pl. Muzealny 2/4, Wrocław w tym przypadku), nie zaś do bezpośredniego
    przełożonego nieszczęśnika.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 9. Data: 2009-11-30 15:16:33
    Od: krzysiek82 <t...@t...pl>

    Icek pisze:
    > W policji nigdy nie bedzie normalnie jak komendant bedzie kryl
    > funkcjonariuszy i nie beda oni ponosic odpowiedzialnosci za swoje naganne
    > zachowanie.
    >
    > Icek

    Bardzo dobrze, że to nagrałeś mnie by zamurowało gdybym usłyszał coś
    takiego od policjanta.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2009-11-30 15:25:08
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 30 Nov, 15:16, krzysiek82 <t...@t...pl> wrote:

    > Bardzo dobrze, że to nagrałeś mnie by zamurowało gdybym usłyszał coś
    > takiego od policjanta.
    >
    > --
    > krzysiek82

    Sujka mistrz! Zastepca komendanta - ARCYMISTRZ :)

    hahahahahaha
    Marcepan