  • 1. Data: 2009-11-30 15:55:53
    Temat: potrzebuje porady - problem imigracyjny
    Od: anetta <a...@g...com>

    Witam,
    Moja sytuacja wyglada nastepujaco: Przyjechalam do stanow we wrzesniu
    2002 na wizie turystycznej, wyszlam za maz w czerwcu 2005 co pozwolilo
    mi na uzyskanie karty stalego rezydenta w czerwcu 2006 (conditional
    basis). W okresie pomiedzy marcem a lipcem 2008 mialam zlozyc
    dokumenty zdejmujace tymaczasowosc karty rezydenta. Niestety
    niedopilnowalam terminu a nastepnie z uwagi na problemy w malzenstwie
    postanowilam wrocic do Polski we wrzesniu 2008 w celu ukonczenia
    studiow i przemyslenia sytuacji malzenskiej. Tymczasem w pazdzierniku
    2009 dostalam pismo o wszczeciu postepowania deportacyjnego.
    Czy jest mozliwe odwolanie od decyzji o deportacji a co za tym idzie
    prawdopodobnie zakazu wjazdu na teren usa jesli sie przedstawi dowody
    na pobyt w Polsce?
    Jaka jest sciezka postepowania w takim przypadku?
    z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc

  • 2. Data: 2009-12-01 06:58:59
    Temat: Re: potrzebuje porady - problem imigracyjny
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 07:55:53 -0800 (PST), anetta napisał(a):

> [...]
    > na pobyt w Polsce?
    > Jaka jest sciezka postepowania w takim przypadku?

    Prawo amerykańskie jest dość zawiłe i skomplikowane.
    Oczywiście pisać odwołania zawsze można. Cała procedura odwoławcza jest
    długotrwała i nie gwarantuje sukcesu.
    Niestety trzeba pilnować swoich spraw.
    Odpowiednich przepisów szukaj
    http://polish.poland.usembassy.gov/poland-pl/consula
    r.html w dziale
    "przydatne linki".

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x2.php

  • 3. Data: 2009-12-02 04:40:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    anetta wrote:
> [...]
    > na pobyt w Polsce?
    > Jaka jest sciezka postepowania w takim przypadku?

    tu pomocy nie znajdziesz.
    Szukaj prawnika w swoim stanie.
    Generalnie kwalifikujesz sie na osobę, która porzuciła status stałego
    rezydenta, tylko nigdy o tym nikogo nie powiadomiłaś.
    Teraz znajdź mądrą głowę, która to odkręci.