  • 1. Data: 2010-03-29 00:17:09
    Temat: decyzja administracyjna po 4 miesiącach!
    Od: I M <z...@g...com>

    Witam.

    Po 4 miesiącach od złożenia wniosku otrzymałem decyzję
    administracyjną, niestety negatywną.
    Organem wydającym decyzję był Minister. Nie ma drogi odwoławczej bo
    nie ma organu wyższego niż Minister, mogę co najwyżej złożyć wniosek o
    ponowne rozpatrzenie sprawy.

    Oczywiście również decyzja będzie negatywna, już to raz kiedyś
    sprawdzałem.

    Pytanie brzmi: czy warto skarżyć się na przewlekłość postępowania?
    Cztery miesiące to lekka przesada, wszak kpa mówi że niezwłocznie, ale
    nie więcej niż miesiąc ale w przypadkach szczególnie skomplikowanych
    max 2 miesiące. Czy uzyskam coś (może jakieś odszkodowanie albo
    chociaż satysfakcję) skarżąc Ministra do WSA.

    Czy jest jakaś droga dyscyplinująca urzędnikow ministerstwa żeby nie
    rozpatrywali sprawy przez 4 miesiące?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2010-03-29 00:40:08
    Temat: Re: decyzja administracyjna po 4 miesiącach!
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Użytkownik "I M" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    >Czy jest jakaś droga dyscyplinująca urzędnikow ministerstwa żeby nie
    >rozpatrywali sprawy przez 4 miesiące?

    OCZYWIŚCIE! Przecież mamy demokrację!

    Ta droga Twój głos w wyborach :-)

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 3. Data: 2010-03-29 06:16:59
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 17:17:09 -0700 (PDT), I M napisał(a) w wiadomości
    qv.googlegroups.com>:

    > Organem wydającym decyzję był Minister. Nie ma drogi odwoławczej bo
    > nie ma organu wyższego niż Minister, mogę co najwyżej złożyć wniosek o
    > ponowne rozpatrzenie sprawy.

    A potem sąd.

  • 4. Data: 2010-03-30 18:55:03
    Od: I M <z...@g...com>

    > OCZYWIŚCIE! Przecież mamy demokrację!
    >
    > Ta droga Twój głos w wyborach :-)

    Naiwny pogląd. Decyzję administracyjną w ministerstwie podpisuje jakiś
    zastępca dyrektora departamentu który tam pracuje od lat i jest
    kompletnie niezwiązany z polityką. To że głosujesz na jakąś partię
    która wygrywa wybory, to owszem ona obsadzi fotel ministra i
    wiceministrów ale to nie ma kompletnie żadnego wpływu na pracę
    ministerstwa jako całości. Posadzeni na tych stołkach ludzie i tak nie
    robią w ministerstwie nic merytorycznego a całość kręci się siłami
    jakichś Pań i Panów rodem z lat siedemdziesiątych którzy tam sobie
    piją kawki i żaden nowy minister im nie podskoczy.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2010-03-30 18:57:04
    Od: I M <z...@g...com>

    >:

    > A potem sąd.

    Nie o to chodzi.
    Mi już nie idzie o pozytywną dla mnie decyzję. Olewam to.
    Ja bym chciał żeby jakoś ukarano urzędników którzy wydali decyzję po 4
    miesiącach.

  • 6. Data: 2010-04-01 10:21:45
    Od: I M <z...@g...com>

    I nikt mi nie powie co robic dalej w tej sprawie?
    Mam napisać skargę do WSA?
    Jak ta skarga ma wyglądać?
    Czy może to ma być pozew?
    Ile kosztuje wpis?