  • 1. Data: 2010-03-28 19:56:30
    Temat: Re: sfałszowany dokument-postępowanie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil O." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:37637a51-15ff-49de-a800-c5f23cdf7c14@g4g2000yqa
    .googlegroups.com...

    W celu wymeldowania się należy wypełnić druk (i to może uzynić dowolna
    osoba) oraz go podpisać. Jesli ktoś sfałszował podpis, to popełnił
    przestępstwo. Natomaist dla całej sytuacji kluczowe znaczenie ma gdzie
    mieszka zainteresowana osoba. Bo zmeldowanie czy jego brak nie ma związku z
    parwem do pobytu w lokalu.

  • 2. Data: 2010-03-28 20:07:29
    Od: "Kamil O." <k...@i...pl>

> [...]
    > mieszka zainteresowana osoba. Bo zmeldowanie czy jego brak nie ma związku z

    Dziękuje za odpowiedź, chodzi mi jednak o postępowanie w tej sytuacji
    i czy jest możliwość upewnienia się/sprawdzenia (jak pisałem podpisała
    go osoba starsza z kłopotami z pamięcią) zanim podejme prawne kroki. I
    od czego te kroki prawne zacząć aby wyjaśnić sytuację najszybciej?

  • 3. Data: 2010-03-28 20:14:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil O." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    > go osoba starsza z kłopotami z pamięcią) zanim podejme prawne kroki. I
    > od czego te kroki prawne zacząć aby wyjaśnić sytuację najszybciej?

    Podejść do Biura Ewidencji Ludności i poprosić pracownika, by porównał
    podpis na wnisoku z podpisem w dowodzie osobistym. Ale dalej nie znam
    odpowiedzi na pytanie, gdzie sama zainteresowana faktycznie mieszka.

  • 4. Data: 2010-03-28 20:19:59
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 22:14, Robert Tomasik pisze:

> [...]

    > Podejść do Biura Ewidencji Ludności i poprosić pracownika, by porównał
    > podpis na wnisoku z podpisem w dowodzie osobistym.

    Z tak postawionego problemu wynika że podpis będzie ten sam. Jeżeli
    babcia nie jest ubezwłasnowolniona to nikłe szanse na jakąkolwiek
    zmianę. Pytanie - dlaczego ten meldunek jest aż tak ważny?

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-03-28 20:33:47
    Od: "Kamil O." <k...@i...pl>

    > Ale dalej nie znam odpowiedzi na pytanie, gdzie sama zainteresowana faktycznie
    mieszka.

    Wyprowadziła się z tego mieszkania po podpisaniu tego dokumentu. Nie
    chcę pisać dokładnie o całej sprawie, ale unieważnienie tego dokumentu
    byłoby bardzo ważne.

  • 6. Data: 2010-03-28 21:06:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil O." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Wyprowadziła się z tego mieszkania po podpisaniu tego dokumentu. Nie
    > chcę pisać dokładnie o całej sprawie, ale unieważnienie tego dokumentu
    > byłoby bardzo ważne.

    Skoro się wyprowadziła, że jakiekolwiek działania nie mają głębszego sensu.