  • 1. Data: 2010-03-28 23:12:43
    Temat: spadek spis inwentarza
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Chce przyjąć spadek z dob. inwentarza, dla świętego spokoju. Sąd zarządzi
    sporządzenie spisu, ale czy moge nie wpłacić opłaty dla komornika, jesli nie
    chce tego spisu.
    MM

  • 2. Data: 2010-03-29 12:20:24
    Temat: Re: spadek spis inwentarza
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witm

    Też niedawno przyjmowałem spadek z dobrodziejstwem inwentarza. Komornik
    zrobił spis i dopiero po dokonaniu tego spisu wystawił rachunek (Ponad 200 zł
    za każdą rozpoczetą godzinę). Przed spisem nie brał żadnych pieniedzy.

    Pozdr
    wiślany

  • 3. Data: 2010-03-29 12:21:06
    Od: " wislany" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witm

  • 4. Data: 2010-03-29 12:30:03
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-29 01:12, AreK pisze:
    > Witam
    > Chce przyj?? spadek z dob. inwentarza, dla ?wi?tego spokoju. S?d zarz?dzi
    > sporz?dzenie spisu, ale czy moge nie wp?aci? op?aty dla komornika, jesli nie
    > chce tego spisu.

    Oczywiście - żaden problem. Tyle, że spadek przejmujesz wtedy wg
    ogólnych zasad.

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-03-29 12:38:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    w...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > za każdą rozpoczetą godzinę). Przed spisem nie brał żadnych pieniedzy.

    Ile godzin "pracował" i co było przedmiotem spisu?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-03-29 13:18:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AreK" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chce przyjąć spadek z dob. inwentarza, dla świętego spokoju. Sąd zarządzi
    > sporządzenie spisu, ale czy moge nie wpłacić opłaty dla komornika, jesli
    > nie chce tego spisu.

    to sie zdecyduj, bo jesli z dobrodziejstwem, to spis musi byc, a co za tym
    idzie i oplata, jesli nie chcesz oplaty, to przyjmujesz wprost i jesli to
    ktos niepewney, to mozesz wyladowac z nizlymi dlugami

  • 7. Data: 2010-03-29 18:29:03
    Od: " wiślany" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam

    Spis dotyczył mieszkania i jego zawartości. Komornik zmieścił się g 1h i
    zainkasował dwieście coś zł.

    Pozdrawiam
    wislany

  • 8. Data: 2010-03-30 19:04:00
    Od: "AreK" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > sporządzenie spisu, ale czy moge nie wpłacić opłaty dla komornika, jesli
    Czy czas dojazdu komornika jest również wliczany do czasu pracy za który
    muszę płacić?
    MM