  • 1. Data: 2010-03-28 19:49:23
    Temat: sfałszowany dokument-postępowanie?
    Od: "Kamil O." <k...@i...pl>

    Chciałbym się poradzić jak postępować w następującej sytuacji: ktoś z
    mojej rodziny został pokierowany do wymeldowania się z mieszkania. Był
    na miejscu w odpowiednim urzędzie, ale twierdzi iż dokumentu nie
    wypełniał i nie podpisał, zostało to zrobione przez osobą nią
    kierującą. Chciałbym się upewnić czy to prawda (osoba starsza,problemy
    z pamięcią). Jak to mogę zrobić? Czy mogę się udać po prostu do urzędu
    i zapytać o to, dając do porównania podpis i ewentualnie w przypadku
    widocznej różnicy rozpoczać wtedy jakieś postępowanie? Proszę o pomoc