  • 1. Data: 2010-03-28 17:53:41
    Temat: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: cin <f...@i...pl>

    Szanowni Państwo,
    Zwracam się do Państwa z zapytaniem co w takim przypadku zrobić.
    Wczoraj dostałem mandat w wysokości 400 zł.
    Nie byłoby może w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że wyprzedził mnie
    samochód a mnie jako drugiego zatrzymano.
    Na moje pytanie dlaczego tego przede mną nie zatrzymano odpowiedzieli że
    to bez różnicy (po chwili konsternacji).
    Nie wiem dlaczego, ale zgodziłem się zabrać mandat, a teraz żałuję, bo
    mam świadka który ze mną jechał który może przed sądem potwierdzić jak
    było faktycznie.
    Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten problem.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2010-03-28 17:58:16
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wczoraj dostałem mandat w wysokości 400 zł.

    byloby zdecydowanie latwiej, jakbys napisal za co ten mandat

    domyslac sie jedynie mozna ze za przekroczenie predkosci, jesli tak i jesli
    ta predkosc rzeczywiscie przekroczyles, to mandat ci sie nalezy i tyle, a ze
    komus przed toba sie upieklo, nie ma znaczenia

  • 3. Data: 2010-03-28 17:58:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 19:53:41 +0200, cin napisał(a):

    (...)
    > Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten problem.

    Po 1. policja nie ma obowiązku zatrzymywania każdego samochodu który
    popełni wykroczenie. Po 2. jeśli popełniłeś wykroczenie i przyjąłeś mandat,
    to teraz musisz go zapłacić. Mandatu nie da się anulować jeżeli został
    nałożony za czyn będący wykroczeniem.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2010-03-28 17:59:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 19:53, cin pisze:

    > Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten
    > problem.

    Niestety, sprawa jest jasna - popełniłeś wykroczenie i zostałeś ukarany.
    Nie ma żadnej możliwości zmiany tej decyzji czy innego rozwiązania.

    --
    spp

  • 5. Data: 2010-03-28 18:11:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-28 19:59, spp wrote:

    > Niestety, sprawa jest jasna - popełniłeś wykroczenie i zostałeś ukarany.
    > Nie ma żadnej możliwości zmiany tej decyzji czy innego rozwiązania.

    A jakie wykroczenie? :-)

  • 6. Data: 2010-03-28 18:13:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 20:11, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A jakie wykroczenie? :-)

    Bez znaczenia.
    Gdyby został ukarany za coś co nie jest wykroczeniem wtedy tak -
    istnieje szansa na powodzenie odwołania. :)

    --
    spp

  • 7. Data: 2010-03-28 18:21:04
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

> [...]
    > Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten
    > problem.
    > Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc

    Należy jeździć wolniej to nie będzie kłopotów, a 400 zł to mandat za
    przekroczenie grubo dozwolonej prędkości. pewnie było 50 a jechałeś 100.
    Gratulacje.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4980
    (20100328) __________

  • 8. Data: 2010-03-28 18:21:43
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da si? co? z tym zrobi??
    Od: cin <f...@i...pl>

    W dniu 2010-03-28 19:58, szerszen pisze:
> [...]
    > ta predkosc rzeczywiscie przekroczyles, to mandat ci sie nalezy i tyle, a ze
    > komus przed toba sie upieklo, nie ma znaczenia

    Mandat za zbyt szybką jazdę.
    Chodzi o to że jego wysokość jest nie adekwantna do wykroczenia.
    Osoba wyprzedzająca mnie jechała siłą rzeczy szybciej a ja jako że
    robili pomiary suszarką i do tego na jakimś bezdrożu wyskakując z lasu
    mnie zatrzymali a nie tego co faktycznie przekroczył prędkość.
    Szkoda że nie łapią bandziorów tylko na łatwą kasę lecą.
    Nie lubię ich wolę mafię :)

  • 9. Data: 2010-03-28 18:27:50
    Od: cin <f...@i...pl>

    > Nale?y je?dzi? wolniej to nie b?dzie k?opot?w, a 400 z? to mandat za
    > przekroczenie grubo dozwolonej pr?dko?ci. pewnie by?o 50 a jecha?e? 100.
    > Gratulacje.

    Ja tobie pogratuluję jak ci zabiorą inwestycję życia np na podstawie
    zasiedzenia. A na razie nie zabieraj głosu jeżeli nie masz nic
    konkretnego do powiedzenia.
    Opisałem swój przypadek dokładnie, więc zanim napiszesz zapoznaj się z nim.
    Ja jechałem grubo ponad 20 km, wyprzedzający mnie jechał grubo ponad 50
    a że była noc panowie policjanci (co jest normą) nie mieli zielonego
    pojęcia o tym co się dzieje na ulicy strzelali tylko z suszarki.
    Prawdopodobnie zapłacę ten mandat ale w swojej 20 letniej karierze
    kierowcy będzie to pierwszy i ostatni mandat który dostałem i zapłaciłem
    większy od 50 zł.
    Uwaga do policjantów czytających to forum: proszę nie wyskakiwać w lesie
    z zarośli jak filip z konopi bo następnym razem może być wypadek czego
    sobie nie życzę.

  • 10. Data: 2010-03-28 18:31:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cin f...@i...pl ...

> [...]
    > Bardzo proszę o wszelką pomoc jak zapłacić/nie płacić/rozwiązać ten
    > problem. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc

    A przekroczyłes przepisy?