  • 1. Data: 2003-10-16 11:32:08
    Temat: czynny żal
    Od: "szczupx" <s...@w...pl>

    Gdzie mogę znaleźć wzór lub gotowe pismo, pt "czynny żal", związane z
    przekroczeniem terminu płatności podatku od czynności cywilnoprawnych (kupno
    samochodu)

  • 2. Data: 2003-10-16 11:59:27
    Temat: Re: czynny żal
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "szczupx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Gdzie mogę znaleźć wzór lub gotowe pismo, pt "czynny żal", związane z
    > przekroczeniem terminu płatności podatku od czynności cywilnoprawnych
    (kupno
    > samochodu)

    ??????????

    _TZW._ "czynny żal" to instytucja prawa karnego - zapobieżenie czynowi
    zabronionemu przez jednago ze współdziałających przy jego popełnieniu - art.
    23 kk.

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-10-16 12:02:05
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > _TZW._ "czynny żal" to instytucja prawa karnego - zapobieżenie czynowi
    > zabronionemu przez jednago ze współdziałających przy jego popełnieniu -
    art.
    > 23 kk.

    Juz nie tylko:-)
    Prawo podatkowe rowniez korzysta z instytucji "czynnego zalu"

    --
    pozdr
    Yenn

  • 4. Data: 2003-10-16 15:38:58
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Yennifer" <y...@a...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > art.
    > >

    > Juz nie tylko:-)
    > Prawo podatkowe rowniez korzysta z instytucji "czynnego zalu"

    No ale chyba polega to na tym samym, nie?

    Depi.

  • 5. Data: 2003-10-16 15:41:52
    Od: kam <X...@X...plX>

    Marcin Olender wrote:
> [...]
    > zabronionemu przez jednago ze współdziałających przy jego popełnieniu - art.

    instytucja prawa karnego jak najbardziej, karnego skarbowego też :)

    KG

  • 6. Data: 2003-10-16 23:05:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003, Marcin Olender wrote:

> [...]
    >+ > Prawo podatkowe rowniez korzysta z instytucji "czynnego zalu"
    >+ >
    >+ No ale chyba polega to na tym samym, nie?

    Wg twojego zapisu - nie.
    1. Czyn zabroniony musi mieć miejsce
    2. Czynny żal składa *sprawca*
    3. Czyn musi być już naprawiony (podatek+odsetki w Skarbie)

    Oczywiście "ograny" nie mogą wcześniej powziąć wiadomości.
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2003-10-16 23:09:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003, szczupx wrote:

    >+ Gdzie mogę znaleźć wzór lub gotowe pismo, pt "czynny żal",

    Czekaj, ty już pytałeś na .podatki ?
    I odpowiedź Magdy s-p cię nie satysfakcjonuje ?

    A tu:
    http://tinyurl.com/r80r
    czyli:
    http://groups.google.com/groups?q=czynny+%C5%BCal+gr
    oup:*.podatki&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&inlang=pl&
    safe=off&scoring=r&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as
    _miny=2002&as_maxd=16&as_maxm=10&as_maxy=2003&selm=P
    ine.WNT.4.56.0309021210390.-41871657%40k6-2.portezja
    n.zabrze.pl&rnum=10
    ...prowadzącego do przykładu Wioli:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
    lang=pl&selm=bi7a3n%24kls%241%40atlantis.news.tpi.pl
    ...i innych dywagacji, już zajrzałeś ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 8. Data: 2003-10-18 16:39:22
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    > 3. Czyn musi być już naprawiony (podatek+odsetki w Skarbie)
    >
    > Oczywiście "ograny" nie mogą wcześniej powziąć wiadomości.

    Ciekawe, ciekawe... Faktycznie to żaden czynny żal, tylko naprawienie
    szkody. Co jednak chyba nijak nie zmienia meritum, że jakiegoś "formularza"
    czy pisma na to nie ma, prawda?
    Ciągle jednak powtarzam - podatki to nie jest prawo...sensu stricto. To jest
    jakaś wyjątkowo zwyrodniała jego forma. Pewnie dlatego, że nie piszą jej
    prawnicy tylko jakcyś, nie wiem, ekonomiści? Podatkowcy?!?

    Depi.