  • 1. Data: 2003-10-16 10:36:03
    Temat: TP.S.A - brak odpowiedzi na reklamacje
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam,

    Co moge zrobic gdy TP.S.A nie odpisuje na reklamacje a co powinna zrobic
    w ciagu 14 dni od otrzymania pisma?Tak jest w ich regulaminie dotyczacym
    uslugi. Czy jedyne wyjscie to sad, czy moze jakies inne instytucje tez maja
    sie tym prawo zajac? Np. UOKiK?

    Dzieki
    Pawel

    PS. Reklamacja wyslana poleconym.

  • 2. Data: 2003-10-16 11:26:47
    Temat: Re: TP.S.A - brak odpowiedzi na reklamacje
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w ciagu 14 dni od otrzymania pisma?Tak jest w ich regulaminie dotyczacym
    > uslugi. Czy jedyne wyjscie to sad, czy moze jakies inne instytucje tez

    O ile sie nie myle, to jesli odpowiedzi na reklamacje nie ma w ciagu 14 dni
    to jest ona domyslnie uznana za zasadna.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2003-10-16 13:10:02
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > O ile sie nie myle, to jesli odpowiedzi na reklamacje nie ma w ciagu 14
    > dni to jest ona domyslnie uznana za zasadna.

    Niestety chyba się mylisz :( Nasze prawo nie przewidziało takiego obrotu
    sprawy, pozostaje więc czekać, skarżyć i monitować (dyrekcja spółki itp.).
    Zazwyczaj pomaga.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 4. Data: 2003-10-16 13:11:00
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    Rafal M <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > O ile sie nie myle, to jesli odpowiedzi na reklamacje nie ma w ciagu 14 dni
    > to jest ona domyslnie uznana za zasadna.

    Nie ma takiej regulacji 9jesli chodzi ousługi telekomunikacyjne),
    zwrócic się o interwencję do rzecznika konsumentów, lub Federacji KOnsumentów,

    pzdr

    marek radwański

  • 5. Data: 2003-10-16 14:01:15
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Nie ma takiej regulacji 9jesli chodzi ousługi telekomunikacyjne),
    > zwrócic się o interwencję do rzecznika konsumentów, lub Federacji
    KOnsumentów,

    Na ostatnią reklamację którą złożyłem w TPSA (częste) dostałem listem
    poleconym pismo: reklamacja nie zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni lecz w
    terminie późniejszym" (sens przybliżony).
    Więc jednak coś jest w tych 14 dniach.
    Zobacz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 września 2001 r. w
    sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnycg (Dz.U. Nr 115, poz 1230).

    Piotr

  • 6. Data: 2003-10-17 20:14:03
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr/inw" <i...@a...alto.WYTNIJ.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zobacz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 września 2001 r. w
    > sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnycg (Dz.U. Nr 115, poz 1230).

    Dzisiaj dostalem nowy regulamin Plus GSM, jest cos w podobnym sensie, to
    moze byc wymagane przez prawo. Jak sie nie da sprawy zalatwic w 14 dni to
    musza Ciebie pisemnie poinformowac kiedy to zrobia.

    Pozdrawiam
    Rafal