    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czynny żal
    Date: Sat, 18 Oct 2003 18:39:22 +0200

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.56.0310170103510.-269679@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...

    > Wg twojego zapisu - nie.
    > 1. Czyn zabroniony musi mieć miejsce
    > 2. Czynny żal składa *sprawca*
    > 3. Czyn musi być już naprawiony (podatek+odsetki w Skarbie)
    >
    > Oczywiście "ograny" nie mogą wcześniej powziąć wiadomości.
    > :)

    Ciekawe, ciekawe... Faktycznie to żaden czynny żal, tylko naprawienie
    szkody. Co jednak chyba nijak nie zmienia meritum, że jakiegoś "formularza"
    czy pisma na to nie ma, prawda?
    Ciągle jednak powtarzam - podatki to nie jest prawo...sensu stricto. To jest
    jakaś wyjątkowo zwyrodniała jego forma. Pewnie dlatego, że nie piszą jej
    prawnicy tylko jakcyś, nie wiem, ekonomiści? Podatkowcy?!?

    Depi.