  • 1. Data: 2010-12-19 17:24:00
    Temat: czy właściciel parkingu ma obowiązek odśnieżania,posypywania chodznika ?
    Od: "fotd" <f...@d...xx.stop.spam.pl>

    Witam Państwa,

    Proszę o informację, czy właściciel parkingu strzeżonego ma obowiązek
    posypywania chodnika wzdłuż płotu parkingu,a przede wszystkim -
    posypywania/odśnieżania wjazdu na parking,który przecina chodnik ?

    Panowie parkingowi nie kwapią się do tego wypełnienia tego zadania w związku
    z czym groźnie upadłem wychodząc z parkingu. Spytany o swój obowiązek,
    parkingowy stwierdził, że zrobią to,ale muszą się dokopać (sic!) do piasku.

    Czy jest jakiś bat na takich geniuszy potrafią brać niemałe pieniądze za
    parking,ale z obowiązków już nie mogą się wywiązać ?

  • 2. Data: 2010-12-19 18:09:01
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-19 18:24, fotd pisze:
    (...)
    > Czy jest jakiś bat na takich geniuszy potrafią brać niemałe pieniądze za
    > parking,ale z obowiązków już nie mogą się wywiązać ?

    Przedstawić im do zapłacenia rachunek ze szpitala za leczenie po upadku.
    pwz

  • 3. Data: 2010-12-19 19:14:54
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wezwać srasz wiejską, ustawa o utrzymaniu porządku i czystości w gminach +
    rozporządzenia miejscowe.

    -----

  • 4. Data: 2010-12-20 07:20:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin fotd

    > Panowie parkingowi nie kwapią się do tego wypełnienia tego zadania w
    > związku z czym groźnie upadłem wychodząc z parkingu.

    LOL! A, pomijając wszystko inne, nie widziałeś, że jest ślisko i trzeba
    iść ostrożnie? Dokąd ten świat zmierza...

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-12-20 08:37:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia 20 Dec 2010 07:20:20 GMT, to napisał(a):

    > LOL! A, pomijając wszystko inne, nie widziałeś, że jest ślisko i trzeba
    > iść ostrożnie? Dokąd ten świat zmierza...

    Bycie ostrożnym zmniejsza ryzyko wypadku, ale go nie likwiduje.

    Henry

  • 6. Data: 2010-12-20 09:55:16
    Od: "Mordzia" <m...@n...pl>

    > begin fotd

    > LOL! A, pomijając wszystko inne, nie widziałeś, że jest ślisko i trzeba
    > iść ostrożnie? Dokąd ten świat zmierza...

    Zmierza na dno niestety. Ale głównie dzięki takim "bystrzakom" jak ty :/

  • 7. Data: 2010-12-20 13:55:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    > Bycie ostrożnym zmniejsza ryzyko wypadku, ale go nie likwiduje.

    Co w związku z tym ?

  • 8. Data: 2010-12-20 14:10:12
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 14:55:01 +0100, niusy.pl napisał(a):

    > Co w związku z tym ?

    Ano to że właściciel/zarządca parkingu ma obowiązek sprzątania i nieuwaga
    przechodzącego nic tu nie zmienia.

    Henry

  • 9. Data: 2010-12-20 15:51:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Henry(k)

    > Bycie ostrożnym zmniejsza ryzyko wypadku, ale go nie likwiduje.

    Ryzyko poślizgnięcia się na chodniku likwiduje całkowicie, o ile ktoś
    oczywiście nie jest niepełnosprawny.

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-12-20 15:53:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mordzia

    > Zmierza na dno niestety. Ale głównie dzięki takim "bystrzakom" jak ty :/

    Należysz do osób, które potrzebują ostrzeżenia, żeby wiedzieć, że gorąca
    kawa parzy albo że nie wolno suszyć kota w mikrofalówce?

    --
    ignorance is bliss