  • 1. Data: 2010-12-19 06:29:49
    Temat: Problem z transakcją
    Od: "byniom" <b...@i...pl>

    Zamówiłem telefonicznie znaleziona w internecie firmę która zajmuje się
    produkcją kalendarzy ściennych. Uzgodniłem z włascicielem ze to będzie 50szt
    i ma mi przesłac w ciągu kilku dni projekt zrobiony z materiałów jakie jemu
    przesłałem. Wpłaciłem zaraz po zamówieniu pieniądze i czekałem na projekt ,
    niestety facet nie przysłał mi projektu więc do niego zadzwoniłem .
    Tłumaczył że mam jakiś prblem ze skrzynką internetową więc podałem inny
    adres na który miał przysąłć ten projekt. Mineło kilka dni i projektu nie
    ma. Zadzwoniłem do gościa a ten zaczoł kręcić że wysłał ale nie doszło potem
    międzysłowami wyszło że dopiero zrobi i poda mi adres na ftp i powiadomi sms
    żebym mógł sam sobie pobrac ten projekt. Znowu mineło kilka dni i nic .
    Zadzwoniłem do niego i powiedziałem ze jest nie uczciwy a ten że już wysyła
    i za 3 min mam projekt. Mineło 5 godzin i nic , facet nie odbiera telefonów
    z jakich wczesniej dzwoniłem . Wziołem telefon od innego domownika i o dziwo
    na ten numer facet odebrał . Powiedziałem że rezygnuję z transakcji bo czuję
    się oszukany i że chcę aby zwrócił mi pieniądze po czym się rozłączyłem.
    Wysałełm zaraz po tej rozmowie meila z potwierdzeniem ż erezygnuję i td i że
    ma oddać pieniądze na konto jakie mu podałem ale tu mój błąd podałem w mailu
    ż ema oddac do 14 stycznia a powinno być do 14 grudnia co zaraz poprawiłem w
    następnym mailu. Od tamtej pory nie mogę się do faceta dodzwonić i nie
    odpowiada na moje maile . Neiwem co mam z tym faktem zrobić bo kwota nie
    jest duża i wynosi niecałe 500pln ale tez nie jest mała żeby takiemu
    łobuzowi podarować na świeta. Może ktoś podpowiedziec co w takich
    przypadkach powinno sie zrobić ? Czy mam to zgłosić na policji i co musze ze
    sobą wziąść do nich oprócz potwierdzenia przelewu , czy musze tez drukować
    maile które wysłałem temu nieuczciwemu facetowi ?

  • 2. Data: 2010-12-19 18:14:51
    Temat: Re: Problem z transakcją
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/19/2010 12:29 AM, byniom wrote:
> [...]
    > sobą wziąść do nich oprócz potwierdzenia przelewu , czy musze tez drukować
    > maile które wysłałem temu nieuczciwemu facetowi ?

    wziac maile, isc na policje

  • 3. Data: 2010-12-20 23:45:16
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "byniom" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam to zgłosić na policji i co musze ze sobą wziąść do nich oprócz
    > potwierdzenia przelewu , czy musze tez drukować maile które wysłałem temu

    Zadzwoń do niego znowu z innego numeru. Powiedz że idziesz ze sprawą na
    policję, ale w geście dobrej woli dajesz mu 2 godziny czasu na zwrot
    pieniędzy. To czasem działa otrzeźwiająco. Jeżeli nie odda wyślij mu listem
    poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zwrotu pieniędzy z
    wyznaczeniem nieprzekraczalnego terminu. Jeżeli nie odda, idź na policję
    (nie rób sobie wielkich nadziei że coś z tego będzie) a potem do sądu....
    --
    Jackare