  • 1. Data: 2010-12-19 12:40:57
    Temat: Dlaczego media w Polsce nie informują o procesie Kobylańskiego vs antypolonizmu?
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    To chyba jasno świadczy, że Polska jest pod wewnętrzną okupacją i media nie są
    wolne.. Tak samo paskudnie świadczy to o rządzie, reszcie polityków i władzy...
    http://www.youtube.com/watch?v=lCqIe-jNsVM

    boukun

  • 2. Data: 2010-12-19 12:59:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    boukun napisał(a):
    > To chyba jasno świadczy, że Polska jest pod wewnętrzną okupacją i media
    > nie są
    > wolne.. Tak samo paskudnie świadczy to o rządzie, reszcie polityków i
    > władzy...
    Stwierdziłeś ogólnie znany fakt. I co? Prawa tym nie łamią.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-12-19 13:02:32
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Stwierdziłeś ogólnie znany fakt. I co? Prawa tym nie łamią.
    > --
    > Krzysiek

    Z tym, że to jest ICH "prawo"...

    boukun

  • 4. Data: 2010-12-19 13:04:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 13:59, Krzysztof 45 pisze:
    > Stwierdziłeś ogólnie znany fakt. I co? Prawa tym nie łamią.

    Ostatnio nawet Trybunał się wypowiedział, że oddanie części suwerenności
    na zewnątrz jest właśnie oznaką suwerenności lol ;)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-12-19 13:09:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ostatnio nawet Trybunał się wypowiedział, że oddanie części suwerenności
    > na zewnątrz jest właśnie oznaką suwerenności lol ;)

    Przecież to akurat prawda.
    To logiczny paradoks boga (wszechmocy) ;)
    Kraj suwerenny może wszystko ... itd.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 6. Data: 2010-12-19 13:13:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 14:09, Johnson pisze:

    > Przecież to akurat prawda.
    > To logiczny paradoks boga (wszechmocy) ;)
    > Kraj suwerenny może wszystko ... itd.

    Z takim podejściem to i zapis o "staniu na straży suwerenności" nadaje
    się tylko na kompost, podobnie jak cała konstytuta.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-12-19 13:33:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Z takim podejściem to i zapis o "staniu na straży suwerenności" nadaje
    > się tylko na kompost, podobnie jak cała konstytuta.

    Zawieranie umów międzynarodowych jest wyrazem suwerenności. Poza tym
    jest przecież art. 91 ust 1. Czyli naród to przewidział :) Zapewne
    głosowałeś za tym we referendum konstytucyjnym. Było glosować przeciw.

    Poza tym nie sugerujesz chyba że straciliśmy suwerenność ??
    Możemy suwerenie wystąpić z eurokołchozu. Nawet teraz mają zapisać jak
    to zrobić ;)

  • 8. Data: 2010-12-19 13:41:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 14:33, Johnson pisze:

    > Zawieranie umów międzynarodowych jest wyrazem suwerenności. Poza tym
    > jest przecież art. 91 ust 1. Czyli naród to przewidział :) Zapewne
    > głosowałeś za tym we referendum konstytucyjnym. Było glosować przeciw.

    I głosowałem przeciw, podobnie jak przeciw EU.

    > Poza tym nie sugerujesz chyba że straciliśmy suwerenność ??
    > Możemy suwerenie wystąpić z eurokołchozu. Nawet teraz mają zapisać jak
    > to zrobić ;)

    lol ;)

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-12-19 13:52:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > I głosowałem przeciw,

    Oj, jaki stary jesteś ;)

  • 10. Data: 2010-12-20 16:20:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin boukun

    > To chyba jasno świadczy, że Polska jest pod wewnętrzną okupacją i media
    > nie są wolne.. Tak samo paskudnie świadczy to o rządzie, reszcie
    > polityków i władzy...

    To jasno świadczy o tym, że ów proces mało kogo obchodzi.

    --
    ignorance is bliss