  • 1. Data: 2010-12-17 21:45:05
    Temat: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: <news>

    witam,
    wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
    komórkowych (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi,
    a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne, ale nie ma
    pojęcia jakie i dlaczego, może ktoś wie o co chodzi i jakie to przepisy?
    mnie się wydaje że taki telefon komórkowy jest zupełnie nie groźny, a
    telefony stacjonarne pewnie można wnosić, dobrze że jeszcze nie każą
    zegarków zdejmować, więc się zastanawiam w czym taka komórka jest taka
    niebezpieczna, przecież żeby takim telefonikiem trafić kogoś w głowę z
    odległości paru metrów to już trzeba być specjalnie wyszkolonym komandosem,
    a nawet trafienie raczej zgonu nie spowoduje, ktoś ma jakiś pomysł?

  • 2. Data: 2010-12-17 21:47:29
    Temat: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-17 22:45, Użytkownik news napisał:

> [...]
    > odległości paru metrów to już trzeba być specjalnie wyszkolonym komandosem,
    > a nawet trafienie raczej zgonu nie spowoduje, ktoś ma jakiś pomysł?

    Nagrać możesz takiego urzędnika czy sędziego a oni czasem totalne
    głupoty wygadują.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-17 22:01:52
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-17 23:04, news pisze:
    > ale ja nie mam wszystkomającej komórki!
    > a dyktafonów nie zabraniają wnosić,
    > to musi być coś albo powaznego, albo tak głupiego jak to że ślimak to ryba.

    Taka sama glupota jak to, ze w niektorych sklepach (np. ten po%#$%%@
    decathlon) wolno wnosic damskie torebki, a nie wolno plecakow.

  • 4. Data: 2010-12-17 22:04:16
    Od: <news>

  • 5. Data: 2010-12-17 22:55:46
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik <news> napisał

    > wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
    > komórkowych (sądy, prokuratury itd)

    Wnoszenia czy używania? Bo to różnica.

    > a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,

    I co - zabiera te komórki do depozytu? ;-)

    > ktoś ma jakiś pomysł?

    Żaden. W każdym razie nigdzie się z takim przypadkiem nie spotkałem, a w
    urzędach, sądach i innych instytucjach użyteczności publicznej bywam
    często. Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest
    akurat zrozumiałe.

    K.

  • 6. Data: 2010-12-17 23:11:10
    Od: <news>

    Użytkownik "Krzysztof" napisał:
    > Wnoszenia czy używania? Bo to różnica.

    wnoszenia, a nie wniesionego nie da się używać.

    > I co - zabiera te komórki do depozytu? ;-)

    do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

  • 7. Data: 2010-12-17 23:31:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    news napisał(a):
    > witam, wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia
    > telefonów komórkowych (sądy, prokuratury itd)
    Jakie miasto? Jak można wiedzieć.
    Bo widzę że to jakiś regionalny pomysł, w stylu prawybory.
    A jak poinformujesz że nie posiadasz, to co, rewizja?
    > a zapytany pan ochroniarz tłumaczy że takie przepisy wewnętrzne,
    > ale nie ma pojęcia jakie i dlaczego, może ktoś wie o co chodzi i
    > jakie to przepisy?
    I tak Ci za dużo powiedział, że nie ma pojęcia i dla czego.
    Ten imbecyl który wprowadził ten zakaz też nie ma pojęcia dla czego.
    Wprowadził bo ma wytyczne od najjaśniejszych nam panujących.
    Teraz nadeszły czasy na zakazy. Naród testują w jakim stopniu jest
    zbaraniały. Jak by nie mogli tego stwierdzić po wyborach.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-12-18 06:25:39
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 22:45:05 +0100, news napisał(a):

    > wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
    > komórkowych (sądy, prokuratury itd) a ja zupełnie nie rozumiem o co chodzi

    Ja też nie wiem o co chodzi. Byłem ostatnio w sądzie i normalnie
    wniosłem telefon - na bramce poszedł do szufladki, przeszedłem przez
    bramkę, zabrałem telefon i poszedłem dalej.
    Nieco inaczej parę lat temu w WKU miałem - kazali wyłączyć przed
    wejściem i tyle, zapewne jakieś względy bezpieczeństwa (teren wojskowy
    itp.).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-12-18 07:40:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał

    > Za to w wielu miejscach widzę zakaz używania komórek i to jest
    > akurat zrozumiałe.

    Zrozumiałe czy nie - to kwestia do dyskusji.
    Pytanie jest o podstawę prawną.

  • 10. Data: 2010-12-18 08:18:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sat, 18 Dec 2010 00:11:10 +0100, news napisał, a ja na to:

    > do depozytu, a jak nie dasz to nie wpuszczą

    Pierwszy słyszę, a w życiu w paru sądach byłem.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org