  • 71. Data: 2004-04-15 07:20:41
    Temat: Re: czy mieli prawo zabrać ??
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c5l5i6$sdu$2@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 15. kwietnia 2004 02:48 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Marcin Debowski:

    Rozumiem że potrafisz to jakos uzasadnic, tzn że jezdnia przez która
    przechodzi pieszy staje się chodnikiem? Nr Dziennika, Art?

    > Skrajem? A tak wolno?

    Nie? Nigdy?

    > Nie, zmienił swoje położenie z chodnika na jezdnię, co właśnie spowodowało
    > zaburzenie układu pieszy<>pojazdy. Idąc Twoim tokiem rozumowania należy
    > karać każdego pijanego, nawet znajdującego się we własnym domu, bo zawsze
    > może otworzyć drzwi domu i wtargnąć na jezdnię.

    To nie jest mój tok rozumowania a Twoje jego rozumienie. Bedac we wlasnym
    mieszkaniu nie uczestniczy sie zazwyczaj w ruchu drogowym a to jest istota
    problemu. We włąsnym mieszkaniu to w przypadku szczególnym możesz sobie jeździć
    samochodem po pijanemu.

    > Nie. Są częścią chodnika na jezdni. Bramkami pomiędzy różnymi sieciami
    > chodników.

    Jo, tylko nijak się to ma do pojęcia drogi publicznej i innych podobnych
    ustawowych wymysłów.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2004-04-15 08:29:33
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > jest osobą uczestniczącą w ruchu?
    > może być sprawcą?

    ale na uczestniczenie w ruchu nie musi miec zadnych papierow, wiec nie widze
    zwiazku, poza tym skoro mozna zabrac prawko jesli je posiada, to czemu jesli
    ktos nie ma prakwa a spowoduje w ten sposob kolizje, nie dostaje zakazu
    prowadzenia pojazdow czy np "odroczki" na robienie prawka?

  • 73. Data: 2004-04-15 12:18:35
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    To rozumiem, podoba mi sie taka argumentacja i do tego wlasnie chcialem
    sprowokowac...

    WL

  • 74. Data: 2004-04-16 09:36:03
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : A na nastepny dzien jak juz swiadkowie potwierdza twoja tozsamosc
    : wypuszczaja cie z aresztu ...
    :
    : ;-)))
    : --

    no nie lepiej zeby prawko zabrali.

  • 75. Data: 2004-04-16 09:37:01
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :
    : > W ogole zadnego dokumentu nie muissz pokazywac, nie musisz przy sobie
    nic
    : > takiego posiadac,
    :
    : Mówiąc krótko, pitolisz.
    :

    nie pitole.

  • 76. Data: 2004-04-16 18:01:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Apr 2004, Leszek wrote:

    >+ Użytkownik "łysy" <v...@p...fm> [...]
    >+ > rozglądał i samochodu nie zauwarzył.
    >+ ^^^^^^^
    >+ >i chyba jak pamientam wykroczenie.....
    >+ ^^^^^
    >+ Powinni tego zabronić;)

    Uzywania innych niż o stałej szerokości fontów na semigrafikę
    w postach ?? Jestem za ! ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 77. Data: 2004-04-16 19:03:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+
    >+ > W ogole zadnego dokumentu nie muissz pokazywac, nie musisz przy sobie nic

    Poproszę podstawę prawną...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (o ile wie, to *musieć* mieć *przy sobie* dokumenty trzeba było
    ostatnio parę lat temu)