  • 31. Data: 2006-09-09 08:56:59
    Temat: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sun, 03 Sep 2006 09:32:49 -0500, witek napisał(a):

    > Nie jest. Wystarczy przekręcić na policję.

    ROTFL :DDD I co powiesz? Panie policjancie, nie chca mnie wpuscic na
    impreze?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 32. Data: 2006-09-09 09:10:52
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > ROTFL :DDD I co powiesz? Panie policjancie, nie chca mnie wpuscic na
    > impreze?

    Może w nieco mniej dziecinnej formie, ale treść podobna.

    Działa.

    MZ

  • 33. Data: 2006-09-09 09:18:41
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 09 Sep 2006 11:10:52 +0200, Marcin Żyła napisał(a):

    > Działa.

    Znaczy jak dziala? Wpuszczaja?
    Raczej watpie, bo nie ma nawet podstawy do wezwania policji.

  • 34. Data: 2006-09-09 10:54:27
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 10:50:25 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Panstwo mi nic nie dalo. Wybudowalem lokal za wlasne ciezko zapracowane i
    > opodatkowane pieniadze. Na mojej prywatnej ziemi. Ty mi sie do interesu nie
    > dokladales, wiec wara od mojej wlasnosci.

    Błąd - możesz sobie wybudować stodołę - i będzie twoja. Ale jak
    chcesz w niej zrobić dyskotekę i wpuszczać klientów żeby z nich
    doić kasę to już nie jest to tylko twoja sprawa - ale też tych
    których wpuszczasz - społeczeństwo które wybrało posłów do sejmu,
    który ustalił takie prawo, że jak chcesz doić to każdego sprawiedliwie
    a nie tylko tych w markowych ciuchach.

    > Kiedy wreszcie do takich konunistow dotrze co oznacza prawo wlasnosci?
    > Klub to nie PGR!

    Ktoś Cię tu trzyma? Wypieprzaj do Kolumbii jak Ci się to państwo
    nie podoba. Albo zostań posłem, przekonaj innych i zmień prawo.
    Bo póki tu jesteś masz się stosować do obowiązującego prawa. A
    to prawo ogranicza twoje "prawo własności".

    Henry

  • 35. Data: 2006-09-09 11:22:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 12:54:27 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Błąd - możesz sobie wybudować stodołę - i będzie twoja.

    I klub jest tak samo moj jak stodola.

    > Ale jak
    > chcesz w niej zrobić dyskotekę i wpuszczać klientów żeby z nich
    > doić kasę to już nie jest to tylko twoja sprawa - ale też tych
    > których wpuszczasz

    Owszem. Musze spelnic takie warunki, zeby zapewnic bezpieczenstwo klientom.
    Ale to moja sprawa, kogo chce doic, a kogo nie.

    > - społeczeństwo które wybrało posłów do sejmu,
    > który ustalił takie prawo, że jak chcesz doić to każdego sprawiedliwie
    > a nie tylko tych w markowych ciuchach.

    ROTFL :DDD Prawo na ktore (domyslam sie) sie powolujesz to komunistyczny
    relikt. Poza tym raczej ciezko go zastosowac do selekcji przy wejsciu.

    > Ktoś Cię tu trzyma? Wypieprzaj do Kolumbii jak Ci się to państwo
    > nie podoba.

    Nie to ty wypieprzaj na Ukraine albo do Korei Polnocnej. W kazdym
    cywilikzowanym panstwie szanuje sie prawo wlasnosci i selekcja w dobrych
    klubach funkcjonuje. I nie tylko w klubach.

    > Albo zostań posłem, przekonaj innych i zmień prawo.
    > Bo póki tu jesteś masz się stosować do obowiązującego prawa. A
    > to prawo ogranicza twoje "prawo własności".

    Ktore prawo nakazuje mi wpuszczac do eleganckiego lokalu jakiegos brudasa?
    Wy komuchy bardzo chetnie wyciagacie lapy do cudzej wlasnosci. Ale PRL sie
    juz skonczyl

  • 36. Data: 2006-09-09 11:23:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 09 Sep 2006 13:28:20 +0200, T napisał(a):

    > podstawy są takie, że łamiecie warunki na podstawie których wam przyznano
    > prawo do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - a w tym
    > przypadku do świadczenia swych usług jako lokalu rozrywkowego

    Ta? Jakie konkretnie warunki? Bo jakos nie zauwazylem, zebym mial obowiazek
    wpuszczac kazdego matola.

  • 37. Data: 2006-09-09 11:28:20
    Od: T <i...@o...pl>

  • 38. Data: 2006-09-09 11:31:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 09 Sep 2006 13:37:40 +0200, T napisał(a):

    > nawet w swoim własmym mieszkaniu NIE WOLNO ci popełnić przestępstwa np.
    > wobec zaproszonych gości, nie wolno ci np. zgwałcić dziewczyny która
    > przyszła tylko porozmawiać, nie wolno ci np. zabić komornika

    Ale ja w swoim lokalu nie zamierzam popelniac zadnych przestepstw.

    > a klub który jest ofertą wobec społeczeństwa - tak go zdefiniowano przy
    > przyznawaniu ci prawa do prowadzenia tej działalności gospodarczej

    W ktorym miejscu?
    Prawo do prowadzenia dzialalnosci mam tak jak kazdy dorosly obywatel.
    Nie potrzebuje do tego zadnej laski.

    > - ma
    > obowiązek traktować wszystkich członków tego społeczeństwa jednakowo, bez
    > DYSKRYMINACJI,

    Taki obowiazek to ma wymiar sprawiedliwosci i urzedy. Ja jednych lubie
    bardziej, drugich mniej i takiego obowiazku nie mam.
    Dobry klient bedzie dostawal najlepszy stolik, a kiepski w koncie sali.
    Albo w ogole nie wejdzie.

    > a tym bardziej bez obrażania kogokolwiek wycieczkami na
    > temat czyjejś urody...

    To jest juz po prostu chamstwo. Ale nie przestepstwo.

    P.S.
    Jakim prawem policja wywala bezdomnych z dworcow?

  • 39. Data: 2006-09-09 11:37:40
    Od: T <i...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > Ty mi sie do interesu nie dokladales, wiec wara od mojej wlasnosci.

    ciekawe czy to samo mówisz np. urzędnikom z SANEPIDU, PIHu czy Urzedu
    Skarbowego?

> [...]

    przyszła tylko porozmawiać, nie wolno ci np. zabić komornika

    a klub który jest ofertą wobec społeczeństwa - tak go zdefiniowano przy
    przyznawaniu ci prawa do prowadzenia tej działalności gospodarczej - ma
    obowiązek traktować wszystkich członków tego społeczeństwa jednakowo, bez
    DYSKRYMINACJI, a tym bardziej bez obrażania kogokolwiek wycieczkami na
    temat czyjejś urody...

  • 40. Data: 2006-09-09 11:53:14
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 13:22:19 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Owszem. Musze spelnic takie warunki, zeby zapewnic bezpieczenstwo klientom.
    > Ale to moja sprawa, kogo chce doic, a kogo nie.

    Ależ oczywiście - chcieć zawsze możesz ;-)

    > Nie to ty wypieprzaj na Ukraine albo do Korei Polnocnej. W kazdym
    > cywilikzowanym panstwie szanuje sie prawo wlasnosci i selekcja w dobrych
    > klubach funkcjonuje. I nie tylko w klubach.

    Dlaczego ja? Przecież to Tobie jest tu źle bo nie możesz
    sam stanowić prawa. Mi wystarcza to które obowiązuje.

    > Ktore prawo nakazuje mi wpuszczac do eleganckiego lokalu jakiegos brudasa?
    > Wy komuchy bardzo chetnie wyciagacie lapy do cudzej wlasnosci. Ale PRL sie
    > juz skonczyl

    Do tego nie potrzebuję prawa - wystarczy mieć nogi żeby wejść - to Ty
    potrzebujesz prawa żeby kogoś nie wpuścić. A tego prawa nie masz
    bo czasy PRL się już skończyły.

    Henry