    From: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy SELEKCJA przy wejsciu do klubow jest LEGALNA ??
    Date: Sat, 9 Sep 2006 12:54:27 +0200

    Dnia Sat, 9 Sep 2006 10:50:25 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Panstwo mi nic nie dalo. Wybudowalem lokal za wlasne ciezko zapracowane i
    > opodatkowane pieniadze. Na mojej prywatnej ziemi. Ty mi sie do interesu nie
    > dokladales, wiec wara od mojej wlasnosci.

    Błąd - możesz sobie wybudować stodołę - i będzie twoja. Ale jak
    chcesz w niej zrobić dyskotekę i wpuszczać klientów żeby z nich
    doić kasę to już nie jest to tylko twoja sprawa - ale też tych
    których wpuszczasz - społeczeństwo które wybrało posłów do sejmu,
    który ustalił takie prawo, że jak chcesz doić to każdego sprawiedliwie
    a nie tylko tych w markowych ciuchach.

    > Kiedy wreszcie do takich konunistow dotrze co oznacza prawo wlasnosci?
    > Klub to nie PGR!

    Ktoś Cię tu trzyma? Wypieprzaj do Kolumbii jak Ci się to państwo
    nie podoba. Albo zostań posłem, przekonaj innych i zmień prawo.
    Bo póki tu jesteś masz się stosować do obowiązującego prawa. A
    to prawo ogranicza twoje "prawo własności".

    Henry