  • 1. Data: 2006-09-03 09:56:36
    Temat: jak to rozegrać?
    Od: "MUFASSA" <m...@b...pl>

    Witam,
    pewnie to nie ta grupa ale może akurat ktoś z obecnych tu tłumaczy
    miał podobny problem.
    wygasa mi umowa o pracę (próbna, 3 mc) ale nie chcę przedłużać
    tej umowy ponieważ praca mi sie kompletnie nie podoba.

    Rezygnując z pracy stane się bezrobotna. Czy musze/mogę sie wpisać
    na listę bezrobotnych (bez prawa do zasiłku na pewno)? Chodzi mi
    głównie o to, żeby mieć ubezpieczenie ale jednocześnie co jakiś
    czas będę tłumaczyć na umowę o dzieło/zlecenie.
    Jak to rozegrać żeby wszystko było w porządku? zebym mogła
    pracować co jakiś czas na zlecenie/dzieło i miała ubezpieczenie?

    nie mam męża więc ewentualne świadczenia z ego względu nie
    wchodzą w grę

    bardzo proszę o pomoc,
    mufassa