  • 1. Data: 2006-09-03 09:44:21
    Temat: samo wymeldowanie
    Od: "kubik" <k...@g...pl>

    czy można się tylko wymeldować i nigdzie nie meldować ?
    to jest dość istotne gdyż chcę wymeldować niepożądaną osobę która ma sądowy
    nakaz eksmisji ..........
    czy np jeśli ta osoba podpisze oświadczenie o chęci wymeldowania
    potwierdzone przez dyrektora zakładu karnego to czy ono będzie podstawą do
    wymeldowania osobnika ? męczę się z tym już 2 tyg.
    doradźcie ..........
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-03 09:47:30
    Temat: Re: samo wymeldowanie
    Od: "kubik" <k...@g...pl>

    aha nie dopisałem - złożyłem podanie do burmistrza o administracyjne
    wymeldowanie , z tym osobnikiem nie wiąże mnie nic , ani rodzina ani żadne
    umowy wynajmu użyczenia czy coś takiego
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-09-03 11:49:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "kubik" <k...@g...pl> napisał
    > aha nie dopisałem - złożyłem podanie do burmistrza o administracyjne
    > wymeldowanie , z tym osobnikiem nie wiąże mnie nic , ani rodzina ani żadne
    > umowy wynajmu użyczenia czy coś takiego

    Jak nie mieszka, to go powinni administracyjnie wymeldować, nawet jak
    nigdzie nie będzie zameldowany.

  • 4. Data: 2006-09-03 14:31:05
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    kubik wrote:
> [...]
    > potwierdzone przez dyrektora zakładu karnego to czy ono będzie podstawą do
    > wymeldowania osobnika ? męczę się z tym już 2 tyg.

    Jak mieszka to go nikt nie wymelduje.
    Jak nie mieszka to go wymeldują administracyjnie jak złożysz wniosek.

    Chęci mają się tutaj nijak. Liczy się fakt. Mieszka lub nie.
    Nie można wymeldować do nikąd osoby siedzącej w zakładzie karnym. Nie
    chce mi się szukać gdzie to widziałem, ale widziałem.