  • 21. Data: 2014-07-16 13:35:13
    Temat: Re: co grozi za u?ycie gazu pieprzwego
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-16 11:20, Użytkownik Stokrotka napisał:

    > I jaki skutek?

    Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz ?
    Ze świetnym bo skargi nie musiał pisać.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-07-16 15:26:42
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    jakiego niebezpiecznego ??
    jakbym cchiał sie obronic nożem albo maczetą, siekierą ... to rozumiem ...
    ale gazem ??
    no w ostateczności jak tu kros juz pisał zawsze można dac mu w mordę ....

  • 23. Data: 2014-07-16 17:24:06
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "marek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >jak to na plaży słoneczko świeci i pić się chce, wyciągam piwko i sobie
    >popijam co robia takze i inni plażowicze (średno co drugi na kocu w zasięgu
    >wzroku) zjawiają się pieski :)) oczywiście dowalają się do mnie bo.....

    to ich zasrany obowiązek. jakby nie zareagowali na chlejącego piwsko w
    miejscu to ktoś by zrobił zdjęcie, napisał skargę i być może stracili by
    pracę za "niedopełnienie obowiązków służbowych" tj. przestępstwo z art.231
    K.K. A wszystko przez gamonia który nie zauważył patrolu i piweczko popijał
    ;)

  • 24. Data: 2014-07-16 19:07:35
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-16 13:35, RadoslawF pisze:

    > Czytać ze zrozumieniem nie potrafisz ?
    > Ze świetnym bo skargi nie musiał pisać.

    Ta kretynka w ogóle niewiele rozumie

    --
    Sonn

  • 25. Data: 2014-07-16 21:37:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 11:28:11 +0200, Stokrotka napisał(a):

    > To nie prawda, społeczeństwo się umuwiło, ze policja ma prawo stszelać
    > ___w ściśle okreslonyh pszypadkah___

    Społeczeństwo też się umówiło na pewien sposób pisowni, ale nie będę sobie
    nawet klawiatury strzępić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2014-07-16 21:40:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 21:09:56 +0200, NetiaAbonent napisał(a):

    > Tak, i te pustaki zastrzeliły pacjenta szpitala, który w szoku był bo nie
    > mogły se z nim rady dać

    Szkoda, że Cię nie było na miejscu, wyjaśniłbyś im, jak inaczej
    zneutralizować napastnika z nożem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2014-07-16 22:16:31
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 17:24:06 +0200, Nostradamus napisał(a):

> [...]
    > K.K. A wszystko przez gamonia który nie zauważył patrolu i piweczko popijał

    A od kiedy nie wolno pić piwa na plaży? :>

  • 28. Data: 2014-07-16 22:36:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Szkoda, że Cię nie było na miejscu, wyjaśniłbyś im, jak inaczej
    > zneutralizować napastnika z nożem.
    Najlepiej strzałem w głowę...
    To już kolejny przypadek, gdzie Policja (moim skromnym zdaniem) daje plamę.
    W jakimś celu odbywają 6 miesięczne szkolenie przygotowawcze, obejmujące
    walkę wręcz i posługiwanie się tonfą, żeby sobie w takich przypadkach
    radzić.
    Wyciągnąć gnata i strzelić to każdy głupi potrafi.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 29. Data: 2014-07-16 23:15:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 22:36:36 +0200, WOJO napisał(a):

> [...]
    > radzić.
    > Wyciągnąć gnata i strzelić to każdy głupi potrafi.

    Widzę, że mądrych dużo, ale konkretów brak.

    Technika walki wręcz z takim napastnikiem jest jedna: sp* ile sił w nogach,
    a bronić się tylko w ostateczności, bo i tak oberwiesz. I to Ci wyjaśni
    każdy spec od sztuk walki.

    W ramach ćwiczeń możesz opracować technikę obrony przed tym atakiem:
    https://www.youtube.com/watch?v=4ah_0gia4A0

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2014-07-17 01:08:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2014 15:26:42 +0200, marek napisał(a):
    > jakiego niebezpiecznego ??
    > jakbym cchiał sie obronic nożem albo maczetą, siekierą ... to rozumiem ...
    > ale gazem ??

    A cztaj sobie i analizuj
    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wyr
    ok;sn;izba;karna,ik,iii,kk,217,07,8150,orzeczenie.ht
    ml

    > no w ostateczności jak tu kros juz pisał zawsze można dac mu w mordę ....

    Art. 222.
    § 1. Kto narusza nietykalność cielesną funkcjonariusza publicznego lub
    osoby do pomocy mu przybranej podczas lub w związku z pełnieniem
    obowiązków służbowych, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
    albo pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 wywołało niewłaściwe zachowanie się
    funkcjonariusza lub osoby do pomocy mu przybranej, sąd może zastosować
    nadzwyczajne złagodzenie kary, a nawet odstąpić od jej wymierzenia.

    Art. 223.
    § 1. Kto, działając wspólnie i w porozumieniu z inną osobą lub
    używając broni palnej, noża lub innego podobnie niebezpiecznego
    przedmiotu albo środka obezwładniającego,
    dopuszcza się czynnej napaści na funkcjonariusza publicznego
    lub osobę do pomocy mu przybraną podczas lub w związku z pełnieniem
    obowiązków służbowych, podlega karze pozbawienia wolności od roku do
    lat 10.
    § 2. Jeżeli w wyniku czynnej napaści nastąpił skutek w postaci
    ciężkiego uszczerbku na zdrowiu funkcjonariusza publicznego lub osoby
    do pomocy mu przybranej, sprawca
    podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

    Zwracam uwage na calkiem rozne par 2 w obu artykulach.

    Tak wiec zdecydowanie lepiej miec dwa metry, 120kg i dac w morde.
    Po czym twierdzic ze byl pijany.