  • 1. Data: 2014-07-11 14:27:58
    Temat: zgnilizna
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    zgnilizna caly ten kraj toczy od gory w dol...

    "Do spektakularnej akcji Centralnego Biura Antykorupcyjnego doszło w
    siedzibie Prokuratury Apelacyjnej w Rzeszowie - informuje RMF FM.
    Funkcjonariusze weszli do gabinetu szefowej tamtejszej apelacji, prok.
    Anny Habało; została ona już zawieszona w czynnościach. W aferę
    korupcyjną mogą być zamieszani najważniejsi prokuratorzy na Podkarpaciu.
    CBA weszło dziś także do mieszkań dr Zbigniewa Niezgody oraz innego
    byłego prokuratora, niegdyś doradcy ministra sprawiedliwości."

    http://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/spektakularna-akcj
    a-cba-w-siedzibie-prokuratury-apelacyjnej-w-rzeszowi
    e/dktnv

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-07-11 14:29:09
    Temat: Re: zgnilizna
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-07-11 14:27, hiqi pisze:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/rzeszow/spektakularna-akcj
    a-cba-w-siedzibie-prokuratury-apelacyjnej-w-rzeszowi

    hiki, wyjdź z szafy. To już jest suchar.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 3. Data: 2014-07-11 14:41:59
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    On 11.07.2014 14:29, Roman Stachowiak wrote:

    a-cba-w-siedzibie-prokuratury-apelacyjnej-w-rzeszowi
    e/dktnv

    > hiki, wyjdź z szafy. To już jest suchar.

    suhar, ze nie toczy juz polski zgnilizna?

  • 4. Data: 2014-07-11 16:40:57
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-07-11 14:41, hiqi pisze:

    a-cba-w-siedzibie-prokuratury-apelacyjnej-w-rzeszowi
    e/dktnv

    > suhar, ze nie toczy juz polski zgnilizna?

    Myślisz, że odnosiłem się do topicu?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 5. Data: 2014-07-11 17:48:20
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    On 11.07.2014 16:40, Roman Stachowiak wrote:

    a-cba-w-siedzibie-prokuratury-apelacyjnej-w-rzeszowi
    e/dktnv

    > Myślisz, że odnosiłem się do topicu?

    ciezko czytac w myslach

  • 6. Data: 2014-07-11 19:38:54
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-11 17:48, hiqi pisze:

    a-cba-w-siedzibie-prokuratury-apelacyjnej-w-rzeszowi
    e/dktnv

    > ciezko czytac w myslach

    Tobie na pewno

    --