  • 11. Data: 2014-07-15 19:43:12
    Temat: Re: co grozi za u?ycie gazu pieprzwego
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.07.2014 08:01, marek pisze:
    > to mu odpisali ?e ?pi?c na ?awce zla? si? w gacie czym gorszy?
    > ludzi o 2:30 w nocy :)))

    Ja tam jestem za tym żeby policja zabierała pijaków z ławek, nawet jak
    nie są zaszczani. Nawet o 2:30 w nocy.

    p. m.

  • 12. Data: 2014-07-15 19:56:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-07-14 20:47, Robert Tomasik pisze:
    > Od strony prawnej, to jest to przestępstwo. Od strony faktycznej może dość
    > do postrzelenia. Odradzam. Co do zasady o wiele lepiej w takich wypadkach
    > sprawdzają się skargi, niż gaz pieprzowy.

    Mój brat powiedział, żeby w razie czego sypnąć solą w oczy (czyli nosić
    sól ze sobą).
    Dzielnicowy powiedział, że jednym dozwolonym środkiem jest właśnie gaz
    pieprzowy.
    Oczywiście o soli z nim nie rozmawiałam.

    --
    animka

  • 13. Data: 2014-07-15 21:09:56
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno>

    > Czuć to się możesz, ale akcja z gazem pewnie zostałaby potraktowana jako
    > napaść na umundurowanego funkcjonariusza za pomocą środka
    > obezwładniającego, a za to jest od roku do 10 lat.

    Tak, i te pustaki zastrzeliły pacjenta szpitala, który w szoku był bo nie
    mogły se z nim rady dać

  • 14. Data: 2014-07-16 00:40:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 15 Jul 2014 19:36:43 +0200, marek napisał(a):

    > a jak on na mnie napada za pomocą środka
    > obezwładniającego to jest wszystko w porządku ? i jemu nic nie grozi ?
    > i jeszcze mam niby wykonywać jego polecenia ?
    > a z jakiej racji ?

    A z takiej, że społeczeństwo się umówiło, że Policja ma prawo używać siły w
    uzasadnionych przypadkach. I możesz sobie tupać nóżką.

    Społeczność usenetu też się umówiła, że odpisujemy pod postem, ale jak
    widzę jesteś alternatywny na wszystkich frontach.

    > zreszta po ostatnich akcjach w TV że strzelają do ludzi uważam że trzeba się
    > bronić :)

    Czyli zwykły troll jesteś.

    > ale faktycznie niektórym to odwala, od tego wspaniałego życia na tej
    > zielonej wyspie pana tuska :)))

    j.w.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2014-07-16 09:33:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Dzielnicowy powiedział, że jednym dozwolonym środkiem jest właśnie gaz
    > pieprzowy.

    Środkiem przeciwko policjantowi?

    U mnie póki co najlepszym środkiem jest kultura. A jak policjant przegina
    pałę, to skarga (ale to się jeszcze nie zdarzyło - patrz punkt pierwszy).

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2014-07-16 11:20:52
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > U mnie póki co najlepszym środkiem jest kultura. A jak policjant przegina
    > pałę, to skarga (ale to się jeszcze nie zdarzyło - patrz punkt pierwszy).

    I jaki skutek?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

  • 17. Data: 2014-07-16 11:28:11
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >... społeczeństwo się umówiło, że Policja ma prawo używać siły w
    > uzasadnionych przypadkach. I możesz sobie tupać nóżką.

    To nie prawda, społeczeństwo się umuwiło, ze policja ma prawo stszelać
    ___w ściśle okreslonyh pszypadkah___
    pod kture uciekający się nie załapuje.
    Może stszelać gdy delikwent bezpośrednio zagraża życiu policjanta, i pod
    dodatkowymi uwarunkowaniami.
    Czyli jak atakuje bezpośreniu policjanta, nie jak ucieka.
    I na pewno nie podczepuje się pod to pacjent bezpośrednio po opercji, pod
    wpływem narkotyku znanego anestezjologowi.
    Cała ta zgraja z tego szpitala powinna siedzieć , natyhmiast.

    Mi to wygląda na zabujstwo na zlecenie.
    Operacja się na nieszczęście udała, więc tszeba było faceta dobić.
    Najpierw źle mu założyli aparturę, nie dał się zabić , wyrwał,
    to go dobiła policja , zastszelili.

  • 18. Data: 2014-07-16 11:34:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Jul 2014 18:02:02 +0200, marek napisał(a):
    > w stosunku do funkcjonariusza, którzy chcą, lub bedą chcieli pokazać swoją
    > wyższość nad zwykłym obywatelem ?

    To bedzie czynna napasc na funkcjonariusza z uzyciem niebezpiecznego
    narzedzia. Nie wiem ile tam kodeks przewiduje, ale na oko rzedu 10
    lat.

    Jesli nie jestes poslem na Sejm, to radze nie ryzykowac.

    J.

  • 19. Data: 2014-07-16 12:46:24
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno>

    > A z takiej, że społeczeństwo się umówiło, że Policja ma prawo używać siły
    > uzasadnionych przypadkach. I możesz sobie tupać nóżką.

    Które społeczeństwo zawarło taką umowę ?

    > Społeczność usenetu też się umówiła, że odpisujemy pod postem, ale jak
    > widzę jesteś alternatywny na wszystkich frontach.

    Jakkolwiek bardzo wkurza mnie inne odpisywanie to jeszcze bardziej wkurza
    mnie snobowanie się na inne kodowania, inne standardy, itp itd. Nie bardzo
    widzę dlaczego przypadkowy osobnik miałby koniecznie też snobować się.

    > Czyli zwykły troll jesteś.

    Bo ?

  • 20. Data: 2014-07-16 12:49:38
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Operacja się na nieszczęście udała, więc tszeba było faceta dobić.
    > Najpierw źle mu założyli aparturę, nie dał się zabić , wyrwał,

    A ten tego .. miał wrogów ? Bo to ciekawa hipoteza jest, ale bardziej
    prawdopodobne (czyli mogłoby być dokładnie odwrotnie) dla mnie jest, że oni
    z głupoty zabili a inni z głupoty ich bronią.