  • 1. Data: 2014-07-14 21:53:36
    Temat: Palenie i picie na placu zabaw
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie mają co robić
    wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
    plac zabaw dla dzieci, który jest regularnie nawiedzany
    wieczorami. Samo picie i palenie o tej porze mi nie
    wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko
    i szkłem. Co można im zrobić, poza przeganianiem?
    Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?
    Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach
    może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

    L.

  • 2. Data: 2014-07-15 10:52:00
    Temat: Re: Palenie i picie na placu zabaw
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Wakacje się zaczęły, więc gówniarze nie mają co robić
    >wieczorami. Mamy na osiedlu ogrodzony niskim płotkiem
    >plac zabaw dla dzieci,
    Niezgodnie z prawem, plac zabaw nie powinien być ogrodzony bo dzieci dostają
    klaustrofobi.

    >.... Samo picie i palenie o tej porze mi nie
    >wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko
    >i szkłem.
    Polecam spszątaczkę i kosze na śmieci.

    >Co można im zrobić, poza przeganianiem?
    Nie wolo ci pszeganiać dzieci. Twuj plac?

    >Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?
    Dzwonić możesz, ale za siedzenie na ławeczce mandatu się nie należy.

    >Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach
    >może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)
    To jest napaść, zdaje się na dodatek na nieletniego.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 3. Data: 2014-07-15 14:00:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-14 21:53, Użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?
    > Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach
    > może być dla mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

    Przed policjantem uciekną, a po sądach ich nie będą
    ciągać. Trzeba się przejść wieczorkiem po rodzicach
    zainteresowanych aby ich przywołali do porządku.
    Raz czy dwa się wstydu najedzą to znajdą sobie bardziej
    odludne miejsce.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-07-15 14:09:32
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Trzeba się przejść wieczorkiem po rodzicach
    > zainteresowanych aby ich przywołali do porządku.
    Trzeba tych wyrostków najpierw znać i wiedzieć, gdzie mieszkają...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-07-15 23:29:15
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?

    SM zacznij wzywac juz wczesnym popoludniem, na wieczor moze zdaza. Potem
    podjada powolutku blyskajac z daleka kogutami. Towarzystwo z placu zabaw
    leniwie wstanie i krokiem spacerowo-relaksacyjnym oddali sie na pare
    krokow. SM zadowolona, ze nie musza wychodzic z autka i nie daj Boze
    dostac w morde, oddali sie stwierdzajac, ze ktos nieslusznie ich wezwal.
    Natomiast rybka trzymana w foliowej torbie pare dni na sloncu, a
    nastepnie podrzucona na plac zabaw skutecznie zniecheci do wieczornego
    relaksu w tym miejscu. Tylko sie nie pobrudź tym co bedzie wyciekac z
    torby, bo skunks przy tym to aromat.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 6. Data: 2014-07-16 13:32:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-15 23:29, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
> [...]
    > nastepnie podrzucona na plac zabaw skutecznie zniecheci do wieczornego
    > relaksu w tym miejscu. Tylko sie nie pobrudź tym co bedzie wyciekac z

    A na następny dzień jak wyprowadzi tam dziecko to będzie
    tęsknił do delikatnego aromatu starych petów.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-07-16 22:44:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał
> [...]
    > tej porze mi nie wadzi, ale gówniarze śmiecą petami, a nierzadko i
    > szkłem. Co można im zrobić, poza przeganianiem?

    Zgłosić dzielnicowemu. On powinien rozpoznać sprawę, ustalić tożsamość
    gówniarzy, pogadać z nimi i ich rodzicami. To powinno wystarczyć. A
    jak nie, to tenże dzielnicowy będzie widział co dalej. Tylko w kilka
    dni po zgłoszeniu skontaktuj się by sprawdzic co zdziałał, bo jak
    trafisz na lenia to palcem nie ruszy.

    > Czy szczucie strażą miejską jest sensowne?

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie te szkodniki "pracują" do
    15:00. Jeśli problem jest wiczorem to nie ich broszka. A i za dnia na
    wiele bym ne liczył.

    > Czy użycie gaśnicy samochodowej w grubszych przypadkach może być dla
    > mnie potencjalnym zagrożeniem? ;)

    Zdecydowanie tak.

  • 8. Data: 2014-07-16 23:04:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 16 lipca 2014 22:44:18 UTC+2 użytkownik Alek napisał:
    > Zgłosić dzielnicowemu.

    Muszę spróbować, na oczy nie widziałem jeszcze dzielnicowego,
    nie wiem czy on w ogóle żyje :>

    > Nie wiem jak gdzie indziej, ale u mnie te szkodniki "pracują" do
    > 15:00.

    U nas niby telefon alarmowy jest czynny całą dobę.
    Trzeba będzie spróbować i zadzwonić.

    > Zdecydowanie tak.

    A zgaszenie papierochów spryskiwaczem ogrodowym?
    Przywłaszczenie na chwilę telefonu i zadzwonienie po rodziców?

    L.

  • 9. Data: 2014-07-17 19:41:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał

    > A zgaszenie papierochów spryskiwaczem ogrodowym?
    > Przywłaszczenie na chwilę telefonu i zadzwonienie po rodziców?

    Masz mnóstwo pomysłów na to jak z poszkodowanego stać się sprawcą
    występku, i to poważniejszego niż wybryki owych gównierzy. Nie idź tą
    drogą.