  • 41. Data: 2014-07-17 18:33:56
    Temat: Re: co grozi za użycie gazu pieprzwego
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    w akcie oskarżenia będzie napisane że napadłem na policjanta :) a nie sie
    przed nim broniłem ... dam sobie reke uciąć :)
    to jest jedna wielka banda, mafia działająca niby w literę prawa ...inaczej
    tego nazwać nie można....

    kiedys pchając rower z imprezy (po pijaku nie jezdzę) zatrzymali mnie pod
    bramą i mi wmawiali że ja jechałem tym rowerem ,,, i gdyby nie sąsiedzi i
    znajomi co mnie widzieli wczesniej a potem całe zajście pewnie byłbym osoba
    karaną za prowadzenie po pijaku.....
    sprawa oczywiscie była i zostałem uniewinniony,,, chociaż tych dwóch piesków
    działając zgodnie i w porozumieniu oskarżało mnie i upierało się na swoim
    .... ale ja miałem 4 swiadków.... oni za te swoje pomówienia wtedy powinni
    zostać wywaleni z policji na zbyty ryj... ale oczywiście nic im się nie
    stało ... na koniec porzed sądem przyznali że mogli się pomylić i mógłby to
    byc inny rowerzysta podobnie ubrany ....
    śmiech na sali normalnie...

    > A myslisz ze co bedzie napisane w akcie oskarzenia ?

    > No, ciekawy punkt widzenia, ale radzilbym najpierw sprawdzic
    > orzeczenia SN.
    > Tylko co to ma byc - gazem po nosie (po oczach nie radze) i sp* ?
    > Bo funkcjonariusz raczej nie sp*, wiec wkrotce dojdzie do dalszych
    > czynow.

    > Owszem, chcialem tylko zaznaczyc ze 222 przewiduje zlagodznie kary, a
    > w 223 nie ...
    >
    > J.

    ok;sn;izba;karna,ik,iii,kk,217,07,8150,orzeczenie.ht
    ml

  • 42. Data: 2014-07-17 21:02:03
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "mlodz" napisał w wiadomości grup
    t...

    >Mam szukać czegoś co nie istnieje? Dobre. :>

    Jest taka ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
    Jasno z niej wynika, że nie można spożywać alkoholu w miejscach publicznych.

  • 43. Data: 2014-07-17 21:07:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 03:03:39 +0200, WOJO napisał(a):

    > "Mundurowi po śladach krwi znaleźli mężczyznę pod schodami.
    > - Próbował okaleczyć się nożami, a gdy zobaczył mundurowych skierował
    > agresję na nich.
    > Użyli oni najpierw gazu łzawiącego i pałki aby obezwładnić mężczyznę, ale to
    > nic nie dało.

    To już zostało napisane, więc tylko powtórzę: kogoś w takim stanie gaz
    łzawiący tylko rozjuszy, a atakować może dalej na oślep.

    Ze środków obezwładniających jedynie paralizator mógłby tu coś podziałać,
    taki z wystrzeliwanymi elektrodami.

    > Czy nie odnosisz wrażenia, że użycie gazu i pałki (o ile nie było tylko
    > wytworem wyobraźni wzajemnie kryjących się policjantów) było co najmniej
    > nieumiejętne?
    > Wybacz, ale ja jakbym dostał pałą, to nie wymagałbym poprawy ołowiem...

    Zdziwiłbyś się co potrafi ludzkie ciało napędzane adrenaliną.

    Tu masz przykład człowieka, który został trafiony 14 razy, z czego sześć
    razy śmiertelnie, a dalej atakował:
    http://www.policeone.com/patrol-issues/articles/6199
    620-Why-one-cop-carries-145-rounds-of-ammo-on-the-jo
    b/

    > I jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć, że padły jedynie dwa strzały, oba w
    > nogi pacjenta i były śmiertelne.

    Jeśli drugi strzał przebił tętnicę, to mogło się to szybko skończyć. Ale
    fakt - dziwne, że go nie odratowano, blok operacyjny daleko nie był na
    pewno.

    > Popatrz, a mi wyjaśniali, że można jednak się obronić...

    Teoretycznie można, ale masz prawie jak w banku, że gdzieś oberwiesz. Pół
    biedy, jeśli tylko powierzchownie.

    > Ale mamy do czynienia z pacjentem po zabiegu/operacji, a nie z szybko
    > reagującym, zdrowym młodzieńcem.

    Wariat machający nożem na oślep jest niewiele mniej niebezpieczny.

    Tak jeszcze przy okazji:
    https://www.youtube.com/watch?v=9igSoJHEdUo

    > Tak czy inaczej musimy poczekać na ustalenia prokuratury.

    Tu się zgodzę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 44. Data: 2014-07-17 21:15:07
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Kszycz, że jesteś niedźwiedziem, albo innym gatunkiem hronionym.
    Może uwieżą i nie zabiją: najwyżej uśpią i wywiozą do lasu.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

  • 45. Data: 2014-07-17 21:46:02
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-17 21:15, Stokrotka pisze:
    > Kszycz, że jesteś niedźwiedziem, albo innym gatunkiem hronionym.
    > Może uwieżą i nie zabiją: najwyżej uśpią i wywiozą do lasu.

    U ciebie nie podziałało

    --
    Sonn

  • 46. Data: 2014-07-17 22:07:19
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 17 Jul 2014 21:02:03 +0200, Nostradamus napisał(a):

> [...]
    > Jasno z niej wynika, że nie można spożywać alkoholu w miejscach publicznych.

    To może do niej w końcu zajrzyj, zamiast powielać obiegowe opinie.
    Bo napisałeś bzdurę.

  • 47. Data: 2014-07-17 22:14:01
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-07-17 21:02, Nostradamus pisze:

    > Jasno z niej wynika, że nie można spożywać alkoholu w miejscach
    > publicznych.

    Pierwsze słyszę

  • 48. Data: 2014-07-19 20:33:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-17 21:46, Użytkownik Sonn napisał:

    > U ciebie nie podziałało

    Jak to nie, żyje czyli zadziałało. Tylko do za małego lasu
    wywieźli i ciągle ma dostęp do internetu.