  • 11. Data: 2007-02-11 12:06:57
    Temat: Re: bykowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości
    news:eqn088$7og$1@news.tkdami.net...

    > Raczej II PRL ...

    Mysle, ze w porownaniu z rygorem i porzadkiem panujacym w PRL to Twoje
    okreslenie jest dla PRL mocno krzywdzące...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2007-02-11 12:26:12
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik SDD napisał:
> [...]
    >

    > Mysle, ze w porownaniu z rygorem i porzadkiem panujacym w PRL to Twoje
    > okreslenie jest dla PRL mocno krzywdzące...

    :)

  • 13. Data: 2007-02-11 13:52:51
    Od: B0L0 <b...@i...pl>

    o`rety napisał(a):

    > chca wprowadzac w jakiejs gminie :)
    > ale placic maja tylko faceci (a co z kobietami?)

    swoja droga, ogladajac reportaz o tych debilizmach (wprowadzenie
    bykowego) naszlo mnie pytanie czy dalo by sie zarzadac od skarbu panstwa
    sfinansowania pozyskania małzonki?
    wiadomo, ze aby pozyskac jakakolwiek żone (a tym bardziej jakakolwiek
    dajaca sie zniesc dluzej niz 2 dni zone) to sa pewne wymierne koszty:
    samochod, dom, restauracje, praca, konto.... skoro panstwo oczekuje
    odemnie ze sie ozenie, to niech mi to zapewni a jesli nie zapewnia to
    niech placi odszkodowanie skoro pobralo podatek "za niemanie zony"
    jako alternatywe mozna jeszcze zaproponowac srodki demokratycznej
    negocjacji tworzenia dobrego prawa (...) powiedzmy fizyczna eliminacje
    zagrożeń dla porządku publicznego (lista zagrozen=lista nazwisk)

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 14. Data: 2007-02-11 13:59:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Hikikomori San* stuknęła w klawisze i
    oto co powstało:

    > Tymczasem zdroworozsadkowe stworzenie systemu odliczen od podatkow
    > placonych przez rodzicow - na kazde dziecko - zostanie przemilczane...

    Bo nie jest zdroworozsądkowe.
    Rozsądek podpowiadałby po prostu obniżenie podatków *dla wszystkich* a
    nie tworzenie kolejych klas równych i równiejszych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2007-02-11 15:04:28
    Od: blubo23 <b...@p...onet.pl__??>

    o`rety napisa?(a):
    > witam,
    > czy wprowadzenie bykowego jest zgodne z konstytucja?
    W tym kraju wszystko jest moz.liwe.
    Wyobraz.acie sobie premiera ? Powinien s'wiecic' przyk?adem ;-)

  • 16. Data: 2007-02-11 15:50:30
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    B0L0 napisał(a):
    . skoro panstwo oczekuje
    > odemnie ze sie ozenie, to niech mi to zapewni a jesli nie zapewnia to
    > niech placi odszkodowanie skoro pobralo podatek "za niemanie zony"

    A ono, to państwo, to chce, żebyś się żenił, czy rozmnażał? ;-)

    Justyna

  • 17. Data: 2007-02-11 18:48:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    blubo23 wrote:
    > Wyobraz.acie sobie premiera ? Powinien s'wiecic' przyk?adem ;-)

    I będzie. Jako pierwszy zapłaci :)

    -------------------+
    -------------------+

  • 18. Data: 2007-02-11 18:58:08
    Od: "Marcin Krzeminski" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > czy wprowadzenie bykowego jest zgodne z konstytucja?

    Jesli chodzi o gmine to nie - brak podstawy ustawowej (art. 168 Konstytucji
    RP).

    Marcin.

    --
    www.radca.krakow.pl

  • 19. Data: 2007-02-11 20:21:59
    Od: "JSZ30" <a...@a...pl>

    Proponuje też wprowadzenie podatku blizniakowego. Niech placa wszyscy,
    ktorzy NIE maja brata/siostry blizniaka!

  • 20. Data: 2007-02-11 22:16:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    Wiesz - premier moze zawsze powiedziec, ze corke bratu on zrobil :)
    I zaden test DNA tu nie pomoze :)

    Pozdrawiam
    SDD