  • 701. Data: 2022-01-29 21:05:37
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-28 o 17:43, Shrek pisze:

    > No i cieszę się twoim szczęściem. Ale dane mówią, że "zaszczepieni pełną
    > dawką" chorują równie często co nieszczepy, więc...

    Ale to nie tylko moje szczęście ale też tych kilkudziesięciu
    (tak szacuję) moich znajomych. Nie wiem jaki to promil statystycznie
    ale ja ze swojej statystycznej strony nie widzę pomoru wśród zaszczepionych.
    Powinienem myśleć, że jest jakiś spisek i manipulowanie danymi? :-)

  • 702. Data: 2022-01-29 21:13:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
    > ale ja ze swojej statystycznej strony nie widzę pomoru wśród zaszczepionych.
    > Powinienem myśleć, że jest jakiś spisek i manipulowanie danymi? :-)

    Poczekaj do końca sezonu grypowego.
    Skoro skuteczność ochrony przed zarażeniem spada z 75% do 40% w pięć
    miesięcy (i raczej+ będą kolejne warianty kowida) to twój optymizm
    "może być przedwczesny". Niby ochrona przed ciężkim przebiegiem
    zakażenia ma być lepsza ale nowe wariant "mogą to zmienić/zmniejszyć".

    --
    A. Filip

  • 703. Data: 2022-01-29 21:22:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 29.01.2022 o 21:13, A. Filip pisze:

    > Poczekaj do końca sezonu grypowego.
    > Skoro skuteczność ochrony przed zarażeniem spada z 75% do 40% w pięć
    > miesięcy

    to znaczy, że szczepionki działają i lepiej mieć szansę na ochronę
    większą od zera, niż jej nie mieć.

    > (i raczej+ będą kolejne warianty kowida) to twój optymizm
    > "może być przedwczesny". Niby ochrona przed ciężkim przebiegiem
    > zakażenia ma być lepsza ale nowe wariant "mogą to zmienić/zmniejszyć".

    co jest argumentem za szczepieniem. Bo lepiej (jak już musi) jest
    zmniejszać coś większego od zera, niż startować od zera.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 704. Data: 2022-01-29 21:25:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 21:05, cef pisze:

    > Ale to nie tylko moje szczęście ale też tych kilkudziesięciu
    > (tak szacuję) moich znajomych.

    Super. A tu masz dane:

    https://twitter.com/Robert39937010/status/1486782337
    601966081/photo/1
    (uprzedzając - na podstawie danych z MZ)

    Udział zaszczepionych pełną dawką w społeczeństwie w społeczeństwie - 56,7
    Udział zaszepionych pełną dawką wśród zakżonych - 59,5

    Tu masz profesjonalna analizę gmocha w peincie:

    https://zapodaj.net/fb4d9d45feeee.jpg.html

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 705. Data: 2022-01-29 21:44:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > Udział zaszepionych pełną dawką wśród zakżonych - 59,5
    >
    > Tu masz profesjonalna analizę gmocha w peincie:

    To *może* być efekt tego że kowid jest groźniejszy przy chorobach
    współistniejących i dla osób starszych więc one szczepią się bardziej i
    częściej są testowane. Tyle że to by oznaczało że jeden wskaźnik
    procentowy "dla wszystkich" jest o kant dupy potłuc.

    Zaufanie trudno zdobyć, łatwiej utrzymać ale najłatwiej stracić.
    IMHO Napaleni szczpionkowcy gnają sprintem je stracić co może mieć
    przykre konsekwencje w kolejnych sezonach grypowych.
    IMHO Różnica między ochroną przed zakażeniem w ogóle a ochroną przed ciężkim
    przebiegiem choroby jest bardzo ważna przy tej skuteczności szczepionek
    w kontekście wprowadzania prawnego przymusu szczepienia.

    --
    A. Filip

  • 706. Data: 2022-01-29 21:53:37
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Udział zaszepionych pełną dawką wśród zakżonych - 59,5
    >
    > Tu masz profesjonalna analizę gmocha w peincie:

    Coś takiego nie byłoby źródłem w jakimkolwiek badaniu, ale może u szurów jest
    inaczej.

  • 707. Data: 2022-01-29 21:55:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 21:44, A. Filip pisze:

    601966081/photo/1

    > To *może* być efekt tego że kowid jest groźniejszy przy chorobach
    > współistniejących i dla osób starszych więc one szczepią się bardziej i
    > częściej są testowane.

    To może być efekt wielu rzeczy, ale raczej pokazuje, że efektywność
    szczepień przeciw zachorowaniu jest tak czy siak nędzna. Przy choćby 50%
    nie uzyskasz takiego wyniku jak na wykresie choćbyś się zesrał:P

    > Tyle że to by oznaczało że jeden wskaźnik
    > procentowy "dla wszystkich" jest o kant dupy potłuc.

    Bo i jest. Nalezałby podejśc grupami wiekowymi i wtedy jak na dłoni
    widac, że zamiast obstawiać siłownie, gastronomię, koncerty i kluby ze
    stripizem, należy kulsonów wysłać do kościołów żeby starszego suwerena
    dobrowolnie zmusić do szczepień.

    > IMHO Różnica między ochroną przed zakażeniem w ogóle a ochroną przed ciężkim
    > przebiegiem choroby jest bardzo ważna przy tej skuteczności szczepionek
    > w kontekście wprowadzania prawnego przymusu szczepienia.

    W kontekście przymusu prawnego szczepienia wystarczy tłit ministra
    opublikowanany w tłit^H^H^Hmonitorze polskim. W kontekście
    dyskryminacjia dobrowolnie niezaszczepionych tak czy inaczej jest ona
    bezprawna, bo narusza konstytucję. Więc w zasadzie z prawnego punktu
    widzenia nie ma znaczenia czy szczepionki działają czy nie:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 708. Data: 2022-01-29 22:04:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 21:53, n...@o...pl pisze:

    > Coś takiego nie byłoby źródłem w jakimkolwiek badaniu, ale może u szurów jest
    > inaczej.

    Nie to co grafika z państwami, procentami zasczenpienia i zgonami - to
    zupełnie niepodobna jest i mondszejsze o tym nie wspominać:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 709. Data: 2022-01-30 00:22:44
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie to co grafika z państwami, procentami zasczenpienia i zgonami - to
    > zupełnie niepodobna jest i mondszejsze o tym nie wspominać:P

    Tak, bo w przypadku zgonu próbka to 100% ogólu.
    Oczywiście szury mogą liczyć zakażenia.

    PS. Ja bym nawet powiedział, że szczepienia szkodzą. We Francji 200 tys,
    zakażonych, a u nas tylko 50 tys. Jakby się nie szczepili, to mieliby mniej.
    Prawda jaki fajny ten szurski świat? :D

  • 710. Data: 2022-01-30 00:37:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Udział zaszczepionych pełną dawką w społeczeństwie w społeczeństwie - 56,7
    > Udział zaszepionych pełną dawką wśród zakżonych - 59,5

    Co jak już wspomniano nie musi wcale oznaczać przeciwskuteczności
    szczepionek.

    A takich "szczęść" ja też znam całkiem sporo. Ostatnie, mój osobisty
    teściu dostał niedawno kowida. Szwagierka spędziła z nim w domu
    (post-prlowskie m3) kilka dni i jest negatywna. Oboje po trzech dawkach.
    Jak to nie szczepionka to co? Zdrowy wiew wielkiej płyty?

    --
    Marcin