  • 591. Data: 2022-01-25 18:44:24
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie jest to wskazane, znaczy się są inne metody mniej inwazyjne i
    > skuteczniejsze.

    Podaj je.
    Albo lepiej przestań bredzić.

    > Ale to musiałbyś posłuchać doświadczonych lekarzy.

    Doświadczeni lekarze twierdzą, że pod respirator nie podłącza się
    człowieka bez powodu.

    > Dodatkowo źle wyregulowany respirator jest dodatkowo groźny.

    Twierdzisz, lekarze specjalnie je psują przed podłączeniem pacjenta?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 592. Data: 2022-01-25 19:19:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 12:25, Kviat pisze:

    > https://www.rp.pl/swiat/art18472011-koronawirus-izra
    el-pierwsze-dane-o-zakazeniach-wsrod-zaszczepionych-
    trzecia-dawka

    > Hebrajskiego nie znam, ale znalazłem coś takiego w normalnym języku:
    > https://www.jpost.com/breaking-news/article-694475
    >
    > Napisz do nich zapytanie, po chuj chcą szczepić 4 dawką, skoro
    > szczepionki nie działają. Daj znać co odpowiedzieli.

    Pewnie znów źle przeczytałem - możesz zacytować te badania ile wynosi
    skuteczność szczepienia "pełną dawką" po 6 miesiącach w zakresie
    _zapobiegania_ omicron? Kwiatek - ja naprawdę pytam o prostą rzecz, po
    co odpisujesz coś, co abslutnie nie jest odpowiedzią na pytanie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 593. Data: 2022-01-25 19:25:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 11:43, Olin pisze:

    > Ale co nazywasz "chorobą"? Jak jesteś zakażony i żadnych objawów to
    > "chory"?

    No podobno to covid bezobjawowy - tak zaliczają;)

    > Tak pytam, bo w USA pod respiratorami prawie sami nieszczepieni.

    A u nas ja teraz - jakiś czas temu 25%. Not great, not terrible. No i
    nie to co nam mówiono, zachęcając do szczepień.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 594. Data: 2022-01-25 19:27:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 11:48, Olin pisze:

    > Certyfikaty zachęcają również do szczepień. Doszły mnie słuchy, że część
    > górali pognała się szczepić, bo pracują u Niemca i w Austrii, a tam bez
    > dwóch dawek ani rusz.

    Jeśli rząd uważa, że szczepienia są konieczne, to ma całkiem dobre
    narzędzie do tego - rozporządzenie o szczepieniach obowiązkowych przeciw
    chorobom zakaźnym.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 595. Data: 2022-01-25 19:34:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 13:12, Olin pisze:

    > Nie szczep się, ale obiecaj, że nie będziesz miękiszonem i nie dasz się
    > położyć pod respiratorem i w razie czego wypiszesz ze szpitala na własną
    > prośbę.

    Tania retoryka.

    A co powiesz o mnie, który się szczepię ale jestem przeciwny
    manipulacjom ministra o tym jak to szczepionki doskonale działają* a
    także naginania prawa, co oczywiście będzie wykorzytywane jako przetarta
    ścieżka do różnych kurewst w przyszłości? Do obowiązkowych szczepień
    jest rozporządzenie o obowiązkowych szczepieniach a nie niekonstytucyjne
    szykanowanie ludzi którzy nie poddali się "dobrowolnym" szczepieniom.

    > Zależy mi, bo płacę na NFZ i wolałbym, żeby personel medyczny zajmował się
    > czymś pożytecznym.

    Wiec napisz do ministra nich wpiszę na listę szczepień.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 596. Data: 2022-01-25 19:39:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 11:39, Olin pisze:

    > No to popatrz na Rumunię i Bułgarię. Tam też mają tego łagodnego omikrona.

    No i w porównaniu z poprzednimi falami worków do przypadków mają mniej -
    już dwa tygodnie minęły i powinno być widać. No i nie da się ikryć, że
    nie są to kraje słynące z wysokiego poziomu służby zdrowia, więc i
    worków więcej niż u bogatych.

    > To że są słabo szczepieni niezawodnie nie ma znaczenia; taki przypadek.

    Ale czy ja kiedykolwiek napisałem, że szczepionka _póki_co_ zmniejsza
    ryzyko cięzkoego przebiegu i ewentualnego zgonu?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 597. Data: 2022-01-25 20:01:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Coś na popracie tej tezy proposzę, tzn. że przchodzi łagodnie bez
    > względy na status zaszczepienia. Sam widzę w statystykach i innych
    > publikacjach, że OIMY to raczej kluby niezaszczepionych.

    Oraz emerytów. Po tym jak narracja eksperta "nie będą zakżać, bo sami
    nie będą zakażeni" upadła, upada tym razem twoja hipoteza, że nie
    wpuszczamy nieaszczepionych do kin, teatrów, siłowni, knajp i dyskotek i
    muzeów, bo zapchają szpitale. Sądzę, że grupa dominująca, czyli
    niezaszczepioni 60+ nie zarazili się na siłowniach, w kinach czy nawet
    specjalnie nie podejrzewałbym ich o obecność w teatrze. Więc jedynym
    tłumaczeniem jet to co powiedział kraska - będziemy ich gnębić aż się
    zaszczepią. Bo nie mamy jaj wprowadzić obowiązkowego szczepienia, bo
    musielibyśmy wziąć na klaty konsekwencja a przede wszystkim wkurwienie
    suwerena.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 598. Data: 2022-01-25 20:02:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 19:39, Shrek pisze:

    > Ale czy ja kiedykolwiek napisałem, że szczepionka _póki_co_ zmniejsza
    > ryzyko cięzkoego przebiegu i ewentualnego zgonu?

    Oczywiście powinno być

    Ale czy ja kiedykolwiek napisałem, że szczepionka _póki_co_ nie
    zmniejsza ryzyko cięzkiego przebiegu i ewentualnego zgonu?
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 599. Data: 2022-01-25 20:11:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 09:48, n...@o...pl pisze:

    > Rozumiem. Czyli badań nie ma, ale ty wiesz.

    Tak wychodzi z danych publikowanych przez MZ, eksperci jak już coś piszą
    też są zgodni, że mocno spada w porównaniu z poprzenimi wariantami
    (gdzie i tak już było grubo poniżej deklarowanych 96%). Przyjęło się
    dowodzić, że coś działa a nie na odwrót. Skoro działa i jest mnóstwo
    danych to potwierdzających to napewno nie bdzie problemu żeby się
    powołać na jakieś podpisane przez kogoś, gdzie będzie napisane na
    przykład "zgodnie z badaniem <tu link> skuteczność szczepionki <tu
    nazwa> przeciw infekcji omicron (niech bedzie objawowej) wynosi XX% w
    Cl95" Jakby było recenzowane to juz w ogóle byłoby po naukowemu.

    Natomiast jakiś nikt nie chce takiego podać i twierdzi z jakiegoś
    powodu, że jak nie ma to dowodzi to skuteczności szczepionki przeciw
    omikronowi (nie mylić ze skurecznością przeciw hospitalizacji).

    > W dane o zakażeniach to może jakiś idiota wierzy.

    W sumie coś w tym jest. Nasi eksperci od epidemii się własnie na nich
    opierają. No i szczepionki dopuscili właśnie na podstawie takich
    badań... Nie wiem - akurat w rządzie to z definicji idiotów bym się
    spodziewał, ale w instytucjiach zajmujących się dopuszczaniem preparatów
    medycznych to już niekoniecznie.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 600. Data: 2022-01-25 20:32:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.01.2022 o 09:50, n...@o...pl pisze:

    > Tzn. wirus jest komunistą i bardziej ciągnie go na wschód?

    Pewnie podobnie jak pociągi nie znosiły caratu i gromadziły się w
    pozostałych zaborach - do dziś została po nich gęsta sieć kolejowa. Cuda
    panie jakie się fizionomo mnie śniły;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.