  • 1. Data: 2010-02-10 09:57:00
    Temat: auto z ogłoszenia, a zupełnie inny stan niż na zdjęciach w opisie itp
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    planuje kupić samochód, przy poprzednim miałem taką sytuację, że po
    dojechaniu okazało się że auto miało chyba kolizję z walcem... niby miało
    być ok, wziąłem lawetę, kierowcę itp. po przyjeździe się okazło,że auto w
    dwóch kolorach- sprzedający stwierdził bezczelnie, że wg niego to ten sam
    kolor... a on nie jest ekspertem i nie wiedział że abs się ciągle włącza,
    kontrolki się widocznie teraz zapaliły itp... dobrze że gość był większy ode
    mnie...

    Czy mogę w takim przypadku w jakiś sposób wyegzekwować np sądownie zwrot
    kosztów, jakie poniosłem itp? Czy np. nagrana rozmowa, że auto jest ok, w
    sensie szczegółów - wypytać co i jak, ew. mailem, chociaż nie zawsze da
    się - zapewnienie, że nie było malowane itp, wystarczy?

    Oczywiście wiem,że najlepiej kupować auto na miejscu, ale nie zawsze się
    da...
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-02-10 11:55:03
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 10 Lut, 10:57, "Michał" <x...@n...pl> wrote:
> [...]
    > się - zapewnienie, że nie było malowane itp, wystarczy?
    >
    > Oczywiście wiem,że najlepiej kupować auto na miejscu, ale nie zawsze się

    Sądownie tak.

  • 3. Data: 2010-02-10 16:44:32
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Feb 10, 9:57 am, "Michał" <x...@n...pl> wrote:
> [...]
    > się - zapewnienie, że nie było malowane itp, wystarczy?
    >
    > Oczywiście wiem,że najlepiej kupować auto na miejscu, ale nie zawsze się

    Polecam watek:

    http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=294
    76&postdays=0&postorder=asc&highlight=sad&&start=0&s
    id=d29bb3aa6cebc28b99c00b72f571f532

    Sadownie sie da, choc trzeba miec troche cierpliwosci. W skrocie -
    sprzedawca oszukal, kupujacy chcial zwrocic auto, sprzedawca wykrecal
    sie ze o niczym nie wiedzial, pieniedzy nie chcial oddac. Dwa i pol
    roku pozniej sad orzekl na korzysc oszukanego kupujacego.

    Dlugo? Dlugo. Podziwiam cierpliwosc pozywajacego. Sa krotsze metody -
    omowione w watku. Watek rownie dklugi, 27 stron, ale warto przeczytac.
    Dobra powiesc.

  • 4. Data: 2010-02-11 09:02:15
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

[...]

    Dzięki za linke,