  • 1. Data: 2010-02-10 09:10:42
    Temat: koniec umowy a urlop wychowawczy
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam

    Mam pytanie odnoścnie mojej umowy o prace, która kończy się 31 grudnia
    2010 roku. W chwili obecnej kończy mi się urlop macierzyński, zaraz po
    nim mam zamiar wykorzystać zaległy urlop wypoczynkowy, a następnie
    przejść na urlop wychowawczy.
    W związku z tym mam kilka pytań:

    - czy moja umowa o prace ulegnie od 1.1.2011 rozwiązaniu czy
    automatycznie się przedłuża?
    - czy należą mi się zasiłek wychowawczy od 1.1.2011?
    - czy będąc dalej na urlopie wychowawczym od 1.1.2011 bedę ubezpieczona
    (ubezpieczenie zdrowotne)?

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz