eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoauto z ogłoszenia, a zupełnie inny stan niż na zdjęciach w opisie itp › auto z ogłoszenia, a zupełnie inny stan niż na zdjęciach w opisie itp
    From: "Michał" <x...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: auto z ogłoszenia, a zupełnie inny stan niż na zdjęciach w opisie itp
    Date: Wed, 10 Feb 2010 10:57:00 +0100

    Witam,
    planuje kupić samochód, przy poprzednim miałem taką sytuację, że po
    dojechaniu okazało się że auto miało chyba kolizję z walcem... niby miało
    być ok, wziąłem lawetę, kierowcę itp. po przyjeździe się okazło,że auto w
    dwóch kolorach- sprzedający stwierdził bezczelnie, że wg niego to ten sam
    kolor... a on nie jest ekspertem i nie wiedział że abs się ciągle włącza,
    kontrolki się widocznie teraz zapaliły itp... dobrze że gość był większy ode
    mnie...

    Czy mogę w takim przypadku w jakiś sposób wyegzekwować np sądownie zwrot
    kosztów, jakie poniosłem itp? Czy np. nagrana rozmowa, że auto jest ok, w
    sensie szczegółów - wypytać co i jak, ew. mailem, chociaż nie zawsze da
    się - zapewnienie, że nie było malowane itp, wystarczy?

    Oczywiście wiem,że najlepiej kupować auto na miejscu, ale nie zawsze się
    da...
    Pozdrawiam
    Michał