  • 11. Data: 2020-06-11 08:46:00
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 17:16, Konopny Nespresso pisze:

    > Zerknąłem na mapę i kaplica stoi po stronie PL, pałac zaś po stronie CZ:
    >
    > https://polska-org.pl/5590415,Pielgrzymow,Kapliczka_
    dworska.html

    To chyba patrzyłeś równie dobrze jak nasi wojacy. Stoi wyraźnie po czeskiej.

    > Na GWno jak widać dalej trza brać poprawkę.

    Na ciebie nawet nie trzeba - można spokojnie założyć, że kłamiesz.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-06-11 09:05:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 20:28, nadir pisze:

    > No wybacz, ale zakładam, że nasze wojsko jest tam żeby pilnować granicy.
    > Jeżeli ONI nie wiedzą gdzie przebiega ta granica, to może hodowlą
    > jedwabników powinni się zająć?

    Jeśli chodzi o tą kapliczkę po drugiej stronie (a zapewne tak, bo jak
    posterunek graniczny to przy moście właście), to wychodzi na to, że
    wbili się w sposób oczywisty do czech (no przecież wiadomo która strona
    mostu jest czyja) i siedzieli świadomie na terytorium sąsiada.

    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że jakiś niedorobiony sierżant
    pomylił na mapie drogę z granicą (jak pewien niedorobiony użytkowik
    grupy prawo), a jak mu szweje próbowali wyjaśnieć, to było "morda kurwa
    w kubły i nie bulgotać". No i dalej poszło...

    Ciekawe czy będą konsekwencje, bo pokaz niekompetencji to niesamowity.
    Pomylić się można raz (choć masz rację, że jak pogranicznik nie wie
    gdzie przebiega granica to skrajna kompromitacja). Jak ktoś wyjątkowo
    głupi, to można pomylić się dwa albo trzy razy. Ale żeby trwać w tym
    swoim błędzie mimo, że wszystko mówi, że się po prostu pomyliłeś, to
    trzeba być idiotą.

    PS - a może ktoś gdzieś z kimś się umówił, że rozbiją się u czechów, bo
    u nas mało miejsca. Tylko po tym jak nasi zaczęli borsuczyć to nikt się
    nie chce do takiego gentelmen agreement przyznać?

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-06-11 11:33:43
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Fajnie, że pod podanym przez Ciebie linkiem jak byk jest napisane
    > "Kapliczka dworska [...] Stoi po czeskiej stroni, jeden z niewielu
    > śladów wsi po drugiej stronie rzeki." I jeszcze niżej, pod lewym
    > zdjęciem: "Odnowiona kapliczka dworska położona po czeskiej stronie".
    >
    > Czy jesteś jednym z tych żołnierzy?

    Może mapa jest popsuta. Dla mnie owa kaplica stoi po stronie PL.

    https://www.google.com/maps/@50.1798295,17.6712177,3
    a,62.7y,317.83h,90.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1sA1-q8QvqB
    ifBoe5q5hRL1w!2e0!7i13312!8i6656

  • 14. Data: 2020-06-11 11:35:36
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Shrek napisał:

    > To chyba patrzyłeś równie dobrze jak nasi wojacy. Stoi wyraźnie po czeskiej.

    Tak, jak obrócisz monitor o 180 stopni.

  • 15. Data: 2020-06-11 11:43:50
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik Uncle Pete napisał:

    > Czeskie źródła podają, że chodzi o kapliczkę pod pierwszym linkiem, obok
    > której stoi skuter. Od tamtego czasu została odrestaurowana.

    No i co? Wg. ciebie ta kaplica stoi po stronie czeskiej?

    Chyba was dopadł zbiorowy pierdolec, albo bezgraniczne zaufanie
    uf uf do GWna.

  • 16. Data: 2020-06-11 12:00:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.06.2020 o 11:33, Konopny Nespresso pisze:

    > Może mapa jest popsuta. Dla mnie owa kaplica stoi po stronie PL.

    Nie stoi.

    Tu masz powiększenie mapy. Kwadrat w to owa kapliczka.

    https://www.google.com/maps/@50.179973,17.6708261,20

    A tu widok od strony Czech.

    https://www.google.com/maps/@50.1800369,17.6705514,3
    a,90y,112.46h,87.05t/data=!3m7!1e1!3m5!1szSWPpGpvbfC
    41kaUrceuDQ!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoi
    d%3DzSWPpGpvbfC41kaUrceuDQ%26output%3Dthumbnail%26cb
    _client%3Dsearch.revgeo_and_fetch.gps%26thumb%3D2%26
    w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D87.65322%26pitch%3D0%26thumb
    fov%3D100!7i13312!8i6656

  • 17. Data: 2020-06-11 12:02:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 11:43, Konopny Nespresso pisze:

    > No i co? Wg. ciebie ta kaplica stoi po stronie czeskiej?
    >

    > Chyba was dopadł zbiorowy pierdolec, albo bezgraniczne zaufanie
    > uf uf do GWna.

    Te konopny. Stoisz w gównie i się miotając tylko pogłębiasz zanurzenie.
    Spójrz jeszcze raz na tą mapę...

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-06-11 12:07:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 11:35, Konopny Nespresso pisze:

    > Tak, jak obrócisz monitor o 180 stopni.

    I to jest pewnie wytłumaczenie co się stało. Jakiś nierobiony trep kazał
    szwejom iść pod kapliczkę. Ci mu tłumaczą ależ obywatelu trepie - tam są
    czechy. A trep milczeć kurwa! chyba jak sobie mapę obrócicie!

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2020-06-11 12:14:25
    Od: Konopny Nespresso <o...@g...com>

    użytkownik nadir napisał:

> [...]
    _client%3Dsearch.revgeo_and_fetch.gps%26thumb%3D2%26
    w%3D96%26h%3D64%26yaw%3D87.65322%26pitch%3D0%26thumb

    Ok. Kto by pomyślał czechy na pn, a PL na pd stronie.
    Fikuśne te granice. Trza było od razu napisać
    pomniejsz mapę, a tak? Kajam się i pietnuję za brak użycia
    zoom`a.

  • 20. Data: 2020-06-11 12:29:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zerknąłem na mapę i kaplica stoi po stronie PL, pałac zaś po stronie CZ:
    > https://polska-org.pl/5590415,Pielgrzymow,Kapliczka_
    dworska.html
    > Na GWno jak widać dalej trza brać poprawkę.

    To niedługi odcinek polsko-czeskiej granicy, gdzie czechy są po
    północnej stronie.

    --
    Robert Tomasik