  • 171. Data: 2020-07-21 20:19:29
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-21 o 18:47, u2 pisze:

    > to was ubeków boli, to obcięcie waszych ubeckich emeryturek:)))))))))))))))

    O wtórny analfabeta zareagował po miesiącu.

    > nie pozdrawiam ciebie ubeku:)

    A ja pozdrawiam twojego papcia mośka i twoja mamę rebekę.
    Ubeku.

    Pozdrawiam

  • 172. Data: 2020-07-21 20:55:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu wtorek, 21 lipca 2020 20:23:19 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > O wtórny analfabeta zareagował po miesiącu.

    > A ja pozdrawiam twojego papcia mośka i twoja mamę rebekę.
    > Ubeku.
    >

    > Pozdrawiam

    to była podpucha, widać żeś niedorobiony gojec, antysemita

    nie pozdrawiam ciebie zwierzęcy antysemito:)))))))))))))))))

  • 173. Data: 2020-07-22 00:08:34
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-21 o 20:55, u2 pisze:

    > to była podpucha, widać żeś niedorobiony gojec, antysemita
    >
    > nie pozdrawiam ciebie zwierzęcy antysemito:)))))))))))))))))

    A ja w dalszym ciągu pozdrawiam twojego papcia mośka i twoją mamę rebekę.
    Niedouczony ubeku.