  • 1. Data: 2020-06-11 16:54:15
    Temat: Sprawiedliwość musi być po stronie Trump-a/USA [Sankcje na ICC za śledztwo w sprawie zbrodni wojennych sił USA]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Przecież każde dziecko *musi* wiedzieć że siły zbrojne USA
    *nie mogą* popełnić zbrodni wojennych! :-)
    A jeszcze bardziej cynicznie: warto nie zapomnieć o tej sprawie gdy
    będzie negocjowane wyłączenie żołnierzy USA stacjonujących w Polsce spod
    jurysdykcji RP3.

    Ja nie obstawiam masowych zbrodni wojennych ale przez tyle lat wojny z
    udziałem USA całkowity brak przypadków zasługujących chociażby na
    solidne śledztwo byłby statystycznym cudem [wersja dyplomatyczna].

    https://www.reuters.com/article/us-warcrimes-afghani
    stan-trump/trump-authorizes-sanctions-over-icc-afgha
    nistan-war-crimes-case-idUSKBN23I23A

    https://youtu.be/faPFQq8Od4I

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-06-11 20:19:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Maja inne sprawy na głowie.
    Zwolnili ze służby generała, który po uzyskaniu z żoną separacji ale jeszcze przed
    orzeczeniem rozwodu zaczął się spotykać z inną
    kobietą.
    Za niemoralne prowadzenie.

    -----