  • 1. Data: 2020-06-09 18:41:19
    Temat: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: z <...@...pl>

    Kto może odtajnić rozprawę Śpiewaka?

  • 2. Data: 2020-06-09 22:44:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 09.06.2020 o 18:41, z pisze:
    > Kto może odtajnić rozprawę Śpiewaka?

    Przebieg rozprawy jest jawny, chyba że strona wnosi o wyłączenie
    jawności, durniu.
    Wyjątkiem są rozprawy na których może dojść do ujawnienia informacji
    niejawnych, a i w tym wypadku rozprawę można utajnić tylko w tej części.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2020-06-10 21:31:26
    Od: z <...@...pl>

    To co zrobił Tuleja?

  • 4. Data: 2020-06-11 00:33:53
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 10.06.2020 o 21:31, z pisze:
    > To co zrobił Tuleja?

    Nic czego nie mógł zrobić. Jawnie podał ustne motywy uzasadnienia i
    zezwolił dziennikarzom na nagrywanie. Kpk mówi wyraźnie jakie sąd ma w
    tym zakresie uprawnienia. A to, że prawie cała PK jest obsadzona
    debilami i kolesiami kolesi Ziobry daje właśnie takie efekty jak próba
    odebrania immunitetu za działania całkowicie zgodne z prawem.
    Prowadzący tą sprawę prokurator powinien ze wstydu zapaść się pod
    ziemie. Tyle że poziom intelektualny i wiedzy prawniczej jaki obecnie
    panuje w PK zapewne nie pozwala mu do dzisiaj zrozumieć jakim jest
    debilem i dlaczego.

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2020-06-11 08:51:14
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-11 o 00:33, Sonn pisze:
    > Jawnie podał ustne motywy uzasadnienia

    Z rozprawy tajnej?

    I tłumaczył się społecznym znaczeniem i prawami obywatela do informacji?

    To ja się domagam odtajnienia sprawy Śpiewaka. Jest społecznie ważna a
    obywatele mają prawo wiedzieć za co konkretnie został skazany Śpiewak.

  • 6. Data: 2020-06-11 13:45:10
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 11.06.2020 o 08:51, z pisze:

> [...]
    >

    > To ja się domagam odtajnienia sprawy Śpiewaka. Jest społecznie ważna a
    > obywatele mają prawo wiedzieć za co konkretnie został skazany Śpiewak.

    To nie była rozprawa, tylko posiedzenie, którego przebieg jest niejawny
    (w sensie że nie może w nim uczestniczyć publiczność). Samo ogłoszenie
    orzeczenia może mieć charakter jawny w zależności od decyzji sądu. Weź
    sobie k... kpk poczytaj i przestań wydziwiać robiąc z siebie idiotę.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2020-06-11 21:22:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-11 o 13:45, Sonn pisze:
    > może mieć charakter

    Może mieć wg woli sondu ;-)

    Rozprawa Śpiewaka też była utajniona wg woli sondu.

    Jedna i druga poruszała ważne społecznie tematy.

    Taka tam sendziowska wybiórcza sprawiedliwość ;-)

  • 8. Data: 2020-06-17 00:46:01
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Może mieć wg woli sondu ;-)
    >
    > Rozprawa Śpiewaka też była utajniona wg woli sondu.
    > Jedna i druga poruszała ważne społecznie tematy.
    > Taka tam sendziowska wybiórcza sprawiedliwość ;-)

    Idź robić z siebie debila gdzie indziej.

    "zgodnie z przepisami Kodeksu Postępowania Karnego sprawy o pomówienie odbywają
    się z wyłączeniem jawności."

  • 9. Data: 2020-06-17 15:43:50
    Od: z <...@...pl>

    Właśnie dlatego zastosowano tryb karny.

    Drobne druczki możesz sobie wsadzić kiedy chodzi o zgnojenie przeciwnika
    politycznego sędziowie posuną się do każdej BEZCZELNOŚCI.

  • 10. Data: 2020-06-19 00:00:13
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Właśnie dlatego zastosowano tryb karny.
    >
    > Drobne druczki możesz sobie wsadzić kiedy chodzi o zgnojenie przeciwnika
    > politycznego sędziowie posuną się do każdej BEZCZELNOŚCI.

    generalnie skonsultuj swoje baje ze swoim psychiatrą