    From: "Pawel" <p...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie ze wzgl. ekonomicznych a nowy pracownik
    Date: Mon, 7 Jan 2002 19:07:09 +0100

    Witam
    > Chyba jest mi Cie zal.... Widac, ze jeezzce zycia nie zaznales.
    Juz troche zaznalem i na bezrobociu tez posiedzialem ale nie mialem o to
    pretensji do calego swiata tak jak ludzie tacy jak ty, którzy uwazaja, ze
    kazdy pracodawca ma obowiazek ich zatrudniac, a jak ktos rozwiazuje z nimi
    umowe o prace to jest przestepca lub przynajmniej kapitalistycznym
    wyzyskiwaczem. Zamiast dziamac kazdemu jaki jestes biedny bo ktos cie wylal
    skup sie na szukaniu pracy.
    Denerwuja mnie osoby, które chca pozywac swojego pracodawce tylko dlatego,
    ze ich zwolnil. Mial do tego prawo nie majac zadnych powodów.

    Nie zawsze zawlaniany jest ten pracownik, ktory nie pracuje, jest
    nieefektywny itd. Jesli nie wiesz, to przyjmij do wiadomosic, ze w
    wiekszosci firm tocza sie rozne rozgrywki ........

    Doskonale o tym wiem jak wyglada atmosfera i praca w wielu firmach i nie
    uwazalem cie za zlego pracownika tylko za kogos kto nie rozumie realiów, w
    których sie porusza. Przetrwanie w pracy nie zawsze oznacza byc
    zdolniejszym, lepiej pracowac trzeba umiec sobie radzic w wielu sprawach
    takze rozpychajac sie lokciami. Jezeli tego nie umiesz to tak jak ci pisalem
    przegrywasz nie znaczy, ze jestes gorszy. I pogódz sie z tym, ze przegrasz z
    ludzmi którzy to umieja.

    A co do przetrwania na rynku w -rzypadku
    > zalozenia wlasnej firmy - coz, u mnie ludzie, ktorzy zapiep---- jak
    > dziekie osly mieliby prace, a wylatywaliby ci, ktorzy zamiast pracowac
    > knuja intrygi majace na celu pozbycie sie ludzi lepezych, wydajniejszych
    > i co najwazniejsze stale sie rozwijajacych.

    Jestes idealista. Spróbuj wlasnej dzialalnosci, moze bedziesz lepszy dla
    pracowników. Choc moge zalozyc sie, ze przy zwalnianiu nie bedziesz kierowal
    sie sprawiedliwoscia tylko wlasnym interesem tak jak twój szef. Gdyz punkt
    widzenia zalezy od punktu siedzenia.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia w nowej mam nadzieje lepszej dla ciebie pracy.

    Pawel