    From: Gamon' <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnienie ze wzgl. ekonomicznych a nowy pracownik
    Date: Mon, 07 Jan 2002 00:13:53 +0100

    Chyba jest mi Cie zal.... Widac, ze jeezzce zycia nie zaznales. Nie
    zqawsze zawlaniany jest ten pracownik, ktory nie pracuje, jest
    nieefektywny itd. Jesli nie wiesz, to przyjmij do wiadomosic, ze w
    wiekszosci firm tocza sie rozne rozgrywki i najczesciej jesli juz
    zaczynaja sie zwolnienia, to leca po prostu ci, ktprzy nie potrfaili lub
    nie chceli wlazic w dupe zarzadowi! Co do podszkolenia sie, skonczenia
    studiow itp. mam to wszystko, a\mam spore doswiadczenie itd. i nie
    sprawa niedogadania sie z pracodwaca jest powodem zwolnienia, tylko
    fakt, ze ktos, kto wlasnie nie nadawla sie na stanowisko zaczal mieszac.
    A to, ze na mouje miejsce jednak kogos przyjeto znowu, siwadczy o tym,
    ze moja praca nie byla zbedna, a jedynie moja osoba przeszkadzala
    jakiejs miernocie. Nie ejstem jedynym takim przypadkeim - ani u mnie w
    firmie, ani wogole - jest to niestety dosc powszechne. Wi3c zanim
    zaczniesz sie wymadrzac, wytykac ludziom, ze uwazaja firme za nianke i
    caly ten stek moralow, to zastanow sie, czy faktycznie sprawy mialy sie
    tak, jak Tobie sie wydaje. A co do przetrwania na rynku w -rzypadku
    zalozenia wlasnej firmy - coz, u mnie ludzie, ktorzy zapiep---- jak
    dziekie osly mieliby prace, a wylatywaliby ci, ktorzy zamiast pracowac
    knuja intrygi majace na celu pozbycie sie ludzi lepezych, wydajniejszych
    i co najwazniejsze stale sie rozwijajacych.
    To tyle. Jesli nie miales ochoty odpowidac na zadane pytanie, to
    niepotrzbenie sobie odciski na palcach robiles, Panie DORADCO.

    Pozdrawiam,
    robal.