  • 51. Data: 2004-08-08 22:52:08
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p
    news:cf4tpf$m10$1@inews.gazeta.pl

    > pogadamy jak Ciebie spaluja za spokojne siedzenie i picie piwa,
    > bo np im "Zona nie dala" i maja zly humor.

    No ale to jest przyklad karygodnego zachowania Policji, co to ma do tego co
    ja pisze?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 52. Data: 2004-08-08 22:54:37
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    i...@a...com news:cf5a0s$sl0$1@nemesis.news.tpi.pl

    > To jest uprowadzenie i pobicie kurwa mac !!!!!!!
    > i nie bede pochylal glowy ze dostalem nauczke za zle zachowanie,
    > niech sie trlumacza niewyzyte barany

    Radze uczciwie przyznac ze pyskowales (nalezal sie IMHO mandat), ale
    faktycznie taka ich reakacja to przesada... uwaga, fakty, wyzsza komenda,
    itd.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 53. Data: 2004-08-09 06:32:30
    Od: g...@p...onet.pl

    A jak poszkodowany może monitorować całą sprawę? Chodzi o informację wyniku
    złożonego doniesienia i czy sprawie nie ukręcili łba.

  • 54. Data: 2004-08-09 09:26:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dlaczego? przecież mu nakładli i wywieźli w pole, więc byli silniejsi.

    ja mysle ze on sie tutaj rozuem kierowal, gdyby uderzyl ktoregokolwiek,
    prawdopodobnie w areszcie by siedzial.
    Wiec ta "sila" to w cudzyslowie. Takie jest moje zdanie.

    P.

  • 55. Data: 2004-08-09 09:30:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No ale to jest przyklad karygodnego zachowania Policji, co to ma do tego
    co
    > ja pisze?

    nie jest to na miejscu w tym momencie, "chlopak" zostal napadniety przez
    kilku gnoi
    psedopolicjantow a Ty piszesz ze dobrze jest ze policja paluje.

    P.

  • 56. Data: 2004-08-09 09:48:14
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    > nie jest to na miejscu w tym momencie, "chlopak" zostal napadniety przez
    > kilku gnoi
    > psedopolicjantow a Ty piszesz ze dobrze jest ze policja paluje.

    Dzieki Przemek ! wezme Cie na obronce jak by co ;)
    Chyba rozumiesz co czuje,
    nie jestem zadnym pijakiem i lobuzem,
    a ze mi sie tak powiedzialo raz w nerwach...
    ---------------
    Dzis o 8 rano w prok. rej. zeznalem jak bylo.
    Podobno oporocz dwoch oberwie jeszcze dyzurny,
    za brak interwencji na dwa wezwania.
    ehhhh... pozyjemy zobaczymy...
    Ciekawe co napisali w raporcie i czy wogole pisali na moj temat raport.
    Moze dopiero po moim oskarzeniu naskrobali ze ich zaatakowalem albo
    cos w tym stylu.
    Ciekawe czy mogli kumple ich zawolac z domu na drugi dzien
    i cos naprodukowac w papierach, ale chyba nie ... ?

  • 57. Data: 2004-08-09 09:48:51
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Uuuu... No i właśnie trafiłeś 'na listę' - zaraz arni do Ciebie
    > przyjedzie 'poważnie porozmawiać' ;)

    no a jakze ;) juz mialem telefon ... cienki glosik, zalosny czlowieczek,
    dzwonil jak sadze z budki tel. z zadaniem przeprosin i z obietnica ze
    sprawy potocza sie dalej ;> ... niemoge sie doczekac.
    Jak dla mnie potecjalny samobojca, ktory wybiera sobie dosyc pokretna
    droge do realizacji swoich zamierzen.

    pozdr./ag

    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...

  • 58. Data: 2004-08-09 09:55:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,2218659.html

  • 59. Data: 2004-08-09 10:01:42
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    To nie ja, ale moje okolice :)))

  • 60. Data: 2004-08-09 12:34:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Ciekawe czy mogli kumple ich zawolac z domu na drugi dzien
    > i cos naprodukowac w papierach, ale chyba nie ... ?

    zadzwon koniecznie do TVN-Uwaga, jezeli media sie zainteresuja bedzie im
    trudniej walek zrobic,
    a na pewno beda kombinowac. Patrz chocby przypadek gdy radiowoz bez sygnalu
    dzwiekowego jechal na skrzyzowanie
    wprost na malucha, jak myslisz kto jest oskarzony ? :)
    I bierz dyktafon (jezeli masz.. i nie cyfrowy) kiedy idziesz na przesuchania
    itp. sprawy. [tak na wszelki]

    I pisz na grupie jak to sie potoczylo.

    P.