  • 1. Data: 2004-08-07 08:26:45
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: Komodor <k...@p...fm>

    krzysiek wrote:

> [...]
    > wywieziono mnie kilka kilometrow i po poczestowaniu gazem
    > zostawiono na srodku pola.
    > 4 godziny zajelo mi trafienie do domu.
    > W tym czasie dzwonilem kilka razy na policje,
    > ale oficer dyzurny grzecznie odpowiadal mi ze nie moze mi pomoc,
    > bo nie wie gdzie jestem.
    > Wrocilem o 5 rano caly obszarpany i z posiniaczonym tylkiem.
    > Place podatki i jestem chory na serce, nie moge dojsc do siebie po tym
    > gazie.
    > Pojsc do lekarza ?
    > Jak moge odwdziecznyc sie tak milej obsludze dwoch niewyzytych gosci ?
    Tak jakby sam się prosiłeś.
    Ale nie zmienia to faktu, że możesz i powinieneś złożyć wizytę w np.
    Komendzie Wojewódzkiej, najlepiej z obdukcją. Skarga działa częściej niż
    piszą ci mądrzy od państwa policyjnego. Gdyby to było państwo policyjne to
    żaden z nich nawet by się nie zająknął na ten temat. A tak to są odważni
    gdy to nic nie kosztuje.
    --
    Komodor

  • 3. Data: 2004-08-07 09:39:27
    Od: "News" <n...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <i...@a...com> napisał w wiadomości
    > Wczoraj wypilismy z kumplem kilka piw i okolo godz 24.30

    to ile doba ma godzin ?
    bo mnie zawsze uczyli ze 24 a tu prosze .....

  • 4. Data: 2004-08-07 09:40:00
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    krzysiek napisał(a):
    > Pojsc do lekarza ?

    Na (po?) obdukcje :)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 5. Data: 2004-08-07 09:43:16
    Od: "News" <n...@w...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <i...@a...com> napisał w wiadomości

    a tak na powaznie to kiedy sie nauczysz ze wobec bliznich trzeba byc
    uprzejmym
    jedynie chyba stan upojenia w jakm niewatpliwie sie znajdowales po tzw
    spozyciu tlumaczy twoja bledna postawe wobec funkcjonariuszy

    a odnosnie policji - oddac sprawe ..na polcje ! isc do przychodni po
    obdukcje i zlozyc zawiadomienie o popelnienu przestepstwa

  • 6. Data: 2004-08-07 09:48:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    krzysiek rzecze:
    [..]
    > Jak moge odwdziecznyc sie tak milej obsludze dwoch niewyzytych gosci ?

    Nie możesz - żyjesz w państwie policyjnym ze wszelkimi tego konsekwencjami.
    Ciesz się, że przeżyłeś.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 7. Data: 2004-08-07 09:55:32
    Od: "News" <n...@w...pl>

    > krzysiek rzecze:
    > [..]
    >
    > Nie możesz - żyjesz w państwie policyjnym ze wszelkimi tego
    konsekwencjami.
    > Ciesz się, że przeżyłeś.

    bingo - to samo mialem napisac vide przypdaek kierowcy autobusu na slasku

  • 8. Data: 2004-08-07 10:16:09
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "News" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > konsekwencjami.
    >

    > bingo - to samo mialem napisac vide przypdaek kierowcy autobusu na slasku

    Widze, ze wspolczynnik glupoty w narodzie dramatycznie rosnie.

  • 9. Data: 2004-08-07 12:09:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jak moge odwdziecznyc sie tak milej obsludze dwoch niewyzytych gosci ?
    > pozdrawiam.krzysiek

    szybko szorujdo przychodni i zrob obdukcje.

    P.

  • 10. Data: 2004-08-07 12:12:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak jakby sam się prosiłeś.

    czym sie prosil , tak samo odpowiedzial, ciekawe co Pan by odpowiedzial
    takiemu policjantowi.

    ?