  • 41. Data: 2004-08-08 10:10:28
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jestem pozadnym obywatelem prowadzacym znana w miescie firme
    >
    > Jeszcze nie moge dojsc do siebie, nie podaruje...

    do uwagi albo do polsatu, oni lubia pokazywac takie rzeczy, tylko nie
    ukrywaj tego ze odpowiedziales tak
    jak on.

    P.

  • 42. Data: 2004-08-08 10:17:44
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Ale piwo to Ci sluzy................

    Piwo leczy.

  • 43. Data: 2004-08-08 12:02:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Place podatki i jestem chory na serce,

    :Ale piwo to Ci sluzy................

    a myslisz ze czemu nie pisał ze na nerki choruje ? :-))

    P.

  • 44. Data: 2004-08-08 13:30:40
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    moze bylem wulgarny, pijany, ale oni niedopilnowali swojej procedury,
    nawet nie bylem badany na trzezwosc, wiec teoretycznie trzezwy !

    1. nie obrazalem imiennie (pozdrowilem tak jak on mnie)
    2. nie stawialem oporu a zostalem potraktowany jak bydlo

    To jest uprowadzenie i pobicie kurwa mac !!!!!!!
    i nie bede pochylal glowy ze dostalem nauczke za zle zachowanie,
    niech sie trlumacza niewyzyte barany

  • 45. Data: 2004-08-08 13:39:01
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    ...i wierzcie mi ze nie zawzinal bym sie tak la ludzi
    gdybm choc raz w zyciu mogl na nich liczyc,
    nigdy nie reaguja jak ktos obrywa w nocy na miescie.
    Zawracaja jak widza zadyme.
    Jak kiedys kumpel zglosil pobicie to powiedzieli ze znaja sprawce i nie beda
    z wariatem zaczynac
    Tak to u nas na prowincji jest.
    Siedza w kszakach i jedza kielbase.
    Zazdroszcze wiekszym miastom gdzie policjant ochrania podatnika
    a nie sie na nim wyzywa.

  • 46. Data: 2004-08-08 16:04:30
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    krzysiek wrote:
    > Jest swiadek (rolnik) ktory znalazl mnie 4 km od najblizszej drogi w srodku
    > pola.

    Gdzie są takie pola???

    KG

  • 47. Data: 2004-08-08 18:52:04
    Od: Immer Unzufrieden <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>

    Przemek R.:

    > Silniejszego chyba w cudzyslowie,

    Dlaczego? przecież mu nakładli i wywieźli w pole, więc byli silniejsi.

    --
    bis bald,
    Immer Unzufrieden

  • 48. Data: 2004-08-08 18:53:35
    Od: Immer Unzufrieden <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>

    kam:

    > Gdzie są takie pola???

    Nad Soliną :) Zielone pola nad Soliną :)

    BTW: Ciekawy jest też aspekt: Jak go wywieźli 4km od najbliższej drogi? Może
    to nie był radiowóz, ale NOL?

    --
    bis bald,
    Immer Unzufrieden

  • 49. Data: 2004-08-08 21:02:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Immer Unzufrieden wrote:

    > BTW: Ciekawy jest też aspekt: Jak go wywieźli 4km od najbliższej drogi? Może
    > to nie był radiowóz, ale NOL?

    Oj, potem go _wyrzucili_ z radiowozu. I przeleciał 4 km...

  • 50. Data: 2004-08-08 21:45:00
    Od: Immer Unzufrieden <i...@n...chce.spamu.polbox.w.domenie.com>

    Andrzej Lawa:

    > Oj, potem go _wyrzucili_ z radiowozu. I przeleciał 4 km...

    No to on jest w takim razie NOL albo jednak oni, skoro taki wykop mieli :)
    W każdym razie, trzeba zgłosić federalnym, że na polach nad Soliną pojawiły
    się NOL-e.

    --
    bis bald,
    Immer Unzufrieden