  • 1. Data: 2004-08-07 07:24:08
    Temat: Fotoradar za granicą
    Od: "pawbrok" <p...@p...onet.pl>

    Czy niemiecka policja może przysłać do egzekucji w Polsce mandat karny
    wystawiony na podstawie zdjęcia fotoradaru?
    Jakie ma możliwości prawne, aby to było skuteczne?

  • 2. Data: 2004-08-07 07:49:43
    Temat: Re: Fotoradar za granicą
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *pawbrok* [ p...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > Czy niemiecka policja może przysłać do egzekucji w Polsce mandat
    > karny wystawiony na podstawie zdjęcia fotoradaru?

    kumpel dostal takie cos z Niemiec - przesylką do Polski :)

    > Jakie ma możliwości prawne, aby to było skuteczne?

    ale nie mam pojecia czy zaplacil czy nie i nie umiem na tę czesc
    pytania odpowiedziec

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-08-07 11:16:09
    Od: "..::SebOLO::.." <mrolo(wywal nawias)@poczta.onet.pl>

    > Czy niemiecka policja może przysłać do egzekucji w Polsce mandat karny
    > wystawiony na podstawie zdjęcia fotoradaru?

    Oczywiście, a dlaczegoby nie?

    > Jakie ma możliwości prawne, aby to było skuteczne?

    Dokładnie takie same jak w przypadku Polskiej policji. Na terenie Unii
    Europejskiej ściągalność blisko 100%. Jedyna różnica to kszt takiego
    mandatu...:)

    --
    ..::SebOLO::.. mówi pa pa...

    "Wiedzieć, że się wie, co się wie i wiedzieć, czego się nie wie
    - oto prawdziwa wiedza."

  • 4. Data: 2004-08-11 21:02:47
    Od: "DJ" <d...@v...pl>

    > Czy niemiecka policja może przysłać do egzekucji w Polsce mandat karny
    > wystawiony na podstawie zdjęcia fotoradaru?
    > Jakie ma możliwości prawne, aby to było skuteczne?

    Nie maja takiej mozliwosci (niby skad wezma Twoje namiary?). Ale slyszalem
    gdzies, ze sciaganiem mandatow za wykroczenia popelnione na terytorium UE ma
    sie zajac polska policja a kasa ma trafic do naszego budzetu.
    Mi w lipcu fotoradar (z fleszem!) cyknal fotke w Norwegii, ale poki co to
    jeszcze nie UE, wiec narazie spie spokojnie.

    Pozdr
    DJ