  • 61. Data: 2004-08-09 12:36:14
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > http://miasta.gazeta.pl/lublin/1,35640,2218659.html

    a to jest najlepsze:

    " Funkcjonariusze po cywilnemu byli pijani - 1 i 1,2 promila alkoholu."

    (...)

    "Trzem mlodym mezczyznom policja postawila zarzut pobicia. "

    P.

  • 62. Data: 2004-08-09 13:05:25
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'krzysiek' wyklawiaturzył/a w niusie
    cf7hc3$geo$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

    | Ciekawe co napisali w raporcie i czy wogole pisali na moj temat
    | raport. Moze dopiero po moim oskarzeniu naskrobali ze ich
    | zaatakowalem albo cos w tym stylu.
    | Ciekawe czy mogli kumple ich zawolac z domu na drugi dzien
    | i cos naprodukowac w papierach, ale chyba nie ... ?

    Teraz to sie dopiero zacznie. Policjanci z reguly skladaja zawiadomienie o
    popelnieniu na ich szkode przestepstwa podczas interwencji, gdy im sie kolo
    tylka zaczyna palic. Chodzi o to, zeby zrobic bandyte z pokrzywdzonego
    (cywila).

    ->piotr

  • 63. Data: 2004-08-09 16:59:11
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p

    > nie jest to na miejscu w tym momencie, "chlopak" zostal napadniety
    > przez kilku gnoi psedopolicjantow a Ty piszesz ze dobrze jest ze policja
    > paluje.

    Nie napisalem ze dobrze ze *JEGO* paluja, dobrze ze reaguja na ludzi ktorzy
    ich zniewazaja - chociaz troche przesadzili.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 64. Data: 2004-08-09 18:31:49
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    TV to moze nie bede napuszczal na nich.
    To male miasteczko. Ja nie chce tego rozdmuchac,
    chce zyc w spokoju i tylko uslyszec slowo "przepraszam"
    Dyktafon na male kasetki to mam (nie cyfrowy),
    tylko nie wiem czy to legalne, zreszta na komende to
    nie bede juz chodzil, mam sie kontaktowac tylko z
    prokuratorka ktora wydawala sie dzisiaj byc zyczliwa.

    ------------

  • 65. Data: 2004-08-09 19:10:56
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    Hmm... z regoly ? to zn ze slyszales o takich przypadkach ?
    ---------------------
    Jesli przy zdawaniu z raportu ze sluzby nic nie wspominali o incydencie
    (a tak prawdopodobnie bylo, bo inaczej juz by mnie scigali jako zbir),
    to musieli by tworzyc bardzo solidarna mafie.
    W takim przypadku ich przelozony by sie tez naraza, chyba ze ja cos zle
    rozumuje.
    Ojojo... to juz na takim polu bitwy ja nic nie poradze.
    Moge miec tylko nadzieje ze stary speka i nie podpisze drugi raz
    spreparowanego raportu albo nie wymysla sensownego dla nich
    wyjscia.
    Zreszta w tym przypadku (nie wiem czy uwaznie czytales)
    obciazajacy policje jest sam fakt odmowy udzielnenia pomocy
    wzywajacemu. (2 razy dzwonilem ze jestem uprowadzony).
    No chyba ze tasmy tez pokasowali.

  • 66. Data: 2004-08-10 09:07:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > nie bede juz chodzil, mam sie kontaktowac tylko z
    > prokuratorka ktora wydawala sie dzisiaj byc zyczliwa.

    dlaczego ma to byc nielegalne? Jakies przepisy tego zabraniaja? Zadne,
    przecież nie zakladasz podsluchu
    a bierzesz go ze sobą. (jak sie bedziesz z nia kontaktowac to nagrywaj to,
    jednego dnia moze mowic co innego i
    drugiego znowu co innego), Twoje zabezpieczenie.

    Slowa przepraszam nie uslyszysz, bedą starać sie Ciebie zniszczyc. Gdy TV by
    sie zainetresowalo, to juz by im tak latwo nie bylo.

    "wzywajacemu. (2 razy dzwonilem ze jestem uprowadzony).
    No chyba ze tasmy tez pokasowali."

    Tasmy w takich przypadakch sie gubia, patrz napad kilku policjantow na 2
    nastolatkow
    jadacych samochodem. Z dysku twardego na ktorym bylo nagranie z kamery
    przemyslowej
    z miesjca zdarzenia zostaly skasowane dane.

    P.

  • 67. Data: 2004-08-10 09:10:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie napisalem ze dobrze ze *JEGO* paluja, dobrze ze reaguja na ludzi
    ktorzy
    > ich zniewazaja - chociaz troche przesadzili.

    nawet gdybym powiedzial do policjanta (ktory do mnie nic nie powiedzial)
    Spier.. to nie jst to powod do bicia,
    nie jest to absolutnie niikim lepszym, zabil bym, gdyby mnie palka tknal, co
    innego gdybym go uderzyl.

    Od tego typy spraw sa sady, kolegium . (wyzwiska)

    P.

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęconemu
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 68. Data: 2004-08-10 14:48:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "krzysiek" <i...@a...com> napisał w wiadomości
    > moze bylem wulgarny, pijany, ale oni niedopilnowali swojej procedury,
    > nawet nie bylem badany na trzezwosc, wiec teoretycznie trzezwy !
    >
    > 1. nie obrazalem imiennie (pozdrowilem tak jak on mnie)
    > 2. nie stawialem oporu a zostalem potraktowany jak bydlo
    >
    > To jest uprowadzenie i pobicie kurwa mac !!!!!!!

    A jakiej marki dres nosisz?

    Leszek

  • 69. Data: 2004-08-10 15:15:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A jakiej marki dres nosisz?

    idz sobie

    P.

  • 70. Data: 2004-08-10 16:56:55
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p

    > nawet gdybym powiedzial do policjanta (ktory do mnie nic nie powiedzial)
    > Spier.. to nie jst to powod do bicia,

    W anglii jak tak powiesz do Policjanta (podobno) to dostaniesz tez pala po
    glowie - i dobrze, potem nikt Policji nie podskoczy i ma ona jakis respekt,
    a nie jak unas ze wszyscy ja olewaja, a ona sie boi nawet zwyklego
    dresiarza obezwladnic czasem.

    --